Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Önce kendinize yatırım yapın !

Önce kendinize yatırım yapın !
 

 

Son günlerde gelen danışanlarımın nerdeyse tamamına yakınının sıkıntısı aynı.

“Ben onunla evlenmek istiyorum, ama o istemiyor!”

“Ben birini seviyorum, ama o beni sevmiyor!”

“Neden hayatta istediğim hiçbir şeyi elde edemiyorum?

“Neden devamlı terk ediliyorum!”

“Neden devamlı aldatılıyorum!”

Her seferinde aynı şeyi açıklıyorum sevgili danışanlarıma.

Şu anki titreşimlerinizi koruduğunuz sürece bu böyle devam edip gidecek.

Karşınıza çıkan insanlar değişecek ama senaryolar hep aynı kalacak.

Üzgünüm ama yine terk edileceksiniz, yine sevdiğiniz kişiyle evlenemeyeceksiniz, yine hayatta hiçbir istediğiniz şey gerçekleşmeyecek ve yine aldatılacaksınız!

Çünkü sizin bir başkasından önce hemen “kendinize” yatırım yapıp, değişmeniz, sizi dibe vuran bu korkularınızı, duygularınızı hemen dönüştürmeniz gerek.

Hepimizi bilinçaltımızdaki veya bilinçli zihnimizdeki duygularımız yönetiyor.

Yaşadığımız her ne varsa işte bu “duygularımız” aracılığı ile hayatımıza çekiyoruz.

Sürekli terk edilme acısı yaşayan bir insanın odağı haliyle, terk edilmektir ve bu insan terk edilme ile ilgili duygularını, düşüncelerini, korkularını ve negatif çekirdek inançlarını değiştirmezse, maalesef hep terk edilecektir.

Çünkü bilinçaltı zihni o insana sürekli onu terk edecek kadınları/erkekleri çekecektir.

Tabii bu kadar basit değil, terk edilme korkusu o insanın muhtemelen çocukluğuna dayanır.

Yüksek ihtimalle bu kişi henüz küçük bir çocukken annesi, babası veya çok sevdiği biri tarafından terk edilmiştir ve bilinçaltı ona sevdikleri tarafından “terk edilmeyi” kodlamıştır.

Eğer bu kişi bilinçaltındaki bu korkuyu dönüştürmezse, maalesef ömrü boyunca sevdiği insan/insanlar tarafından terk edilecektir.

Kendine yatırım yapmak ve bizi dibe vuran korkularımızı dönüştürmek işte bu yüzden bu kadar önemli.

Biz dönüştüğümüzde artık kendini tekrarlayan kısır döngüler sona erecek, ilişkilerimiz, evliliğimiz ve yaşadığımız hayat çok daha kaliteli ve arzu ettiğimiz şekilde olacak.

Bir başkasından ziyade öncelikle kendinize, duygularınıza yatırım yapın.

İşte o zaman herşey istediğiniz gibi olacak ve mutlu olacaksınız.

Sevgilerimle,

A.Nilgün Aktaş

NLP Uzmanı ve Profesyonel Yaşam ve İlişki Koçu

nilgunaktas@hotmail.com

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..