Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Önce ruhumu hazırlamalıyım

Önce ruhumu hazırlamalıyım
 

Dün MB arkadaşlarımızdan Tunay’la bugün için bir yerlere gidip bir şeyler içmeye karar verdik, Körfez güzeline de haber veririz, Altın Kızlar olarak birlikte gideriz dedik. Gece de Körfez güzeliyle MSN de karşılaştım, planımızdan bahsettim.

“Nerde buluşuyoruz” diye sordu, “her zaman ki yerimizde” dedim.

“Uzak bir yere gitmeyelim” dedi... Konak ya da Alsancak’ta oturabileceğimizi söyledim.

“Gelemem ben çok yorgunum, bugün çok çalıştım bir sürü işim vardı, perişan oldum” dedi.

“Sen yat dinlen, yarın olsun da belki kendine gelirsin” dedim.

“Evet hemen yatayım da belki yarına kadar dinlenirim” dedi ve şu saat oldu aramadım henüz, ondan da ses çıkmadı.

Geçenlerde yine buluşmuştuk, yine denize nazır bir masadayız.

Yeni Türkü grubunun geldiğini söylemişti Mert. “Belki arkadaşlarınla gitmek istersin anne” diye haber verdi. Masada ben de bundan bahsediyordum.

Körfez güzeli, “ben gidemem” dedi.

“Niye?” diye sordum, “hazır değilim” dedi.

“Güzelim neye hazır değilsin, zaten şarkıları sen söylemeyeceksin ki, sanatçılar söyleyecek biz dinleyeceğiz, müzik hızlanınca el çırpacağız, istersen de kalkıp oynarsın, ya da en azından izin verirsen ben oynarım" dedim.

“Olmaz, kıyafetim uygun değil” dedi.

“Gideceğimiz yer zaten loş ışık, gayet de iyi görünüyorsun, zaten kıyafet kuralı yok, istediğin kıyafetle girebilirsin içeri” dedim.

“Olmaz, hazır hissetmiyorum” dedi.

“Güzelim, canım, anam babam, neye hazır hissetmiyorsun?” diye sordum.

“Önce ruhumu hazırlamalıyım” dedi... Cevap vermedim, veremedim...

Ya sabır ya selamet... Kadın değil sanki havuz problemi. Şimdi arayacağım ama duyacağım cevaptan korkuyorum. Yine bana eksantrik bir laf edecek, ne demeye getirdi diye hindi gibi düşünüp duracağım.

Allah’ım ne olur, ruhunu gönlünü kafasını kıyafetini ne var ne yoksa hepsini hazır etsin de, yanında sözlük ve imla kılavuzu olmadan anlaşılmayacak türden laflar etmesin bana.

Gidersek maceralarımızı yazarım... Havuz problemi gibi kadın da olsa o bir dost... Sevdiğim bir dost...

:) Tunay’cım artık katlanacaksın bize... Senin durumun benden daha iyi. Sen matematik öğretmenisin onu belki sen çözersin de bana da anlatırsın.

:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/once-ruhumu-hazirlamaliyim/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..