Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '18

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Önce Sorunlarımıza Biz Duyarlı Olalım

Önce Sorunlarımıza Biz Duyarlı Olalım
 

salih arıkan


Arkadaşlar biz dernekte eğitim kültür ve benzeri faaliyetler yaptığımızda çok az kişi geliyordu. Sonra arkadaşlarımız bizi layık gördüler. İzmir kent konseyi yürütme kurulu ve yine kent konseyine bağlı engelli meclisi yürütme kurulu üyeliğim oldu. Çok hoş bir tecrübeydi. O günleri özlüyorum.

Biz orada da  konferanslar paneller yaptık. Orada da çok az kişi oluyordu. Şimdi belediyenin iftarı var. Perşembe günü. Sağ olsun büyük şehir belediyesi her yıl bu faaliyeti başarıyla yapıyor. Hatta belediye başkanımızda katılıyor. Ve ilgi genelde yüksek oluyor. Bizde her yıl katılmaya çalışıyoruz. Güzel davete icap iyidir. Ama yaşadığımız sorunlarda da bu kadar kalabalık olsak bizim önümüze kimse geçemez. Lütfen öncelikle sorunlarımıza duyarlı olalım ve müdahil olalım. İftara gidelim ama haklarımıza sahip çıkmak içinde bir mücadelemiz olsun. malermo psikozuna kapılmayalım. malermo anlatıyor anlatıyor. Birisi oradan tamam efendim siz bu kadar anlatıyorsunuz bunları kim uygulayacak denilince adam şöyle diyor kölelerimiz ne güne duruyor.
Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..