Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Önce ve sonra

Önce ve sonra
 

4 Ay Önce
Öncesinde o geldiği anda kalbime bir tatlı telaş yerleşirdi,  yüreğime heyecan basar bakışlarımı kaçırırdım ondan, yakalanmamak için..
Bakışlarına yakalandığım anda beliriverirdi yüzümde al al kırmızılar, bi mahçup olurdum.
Onsuz hayaller kurar hayalimde yaşatırdım onu onla geçirebileceğimiz günleri, bir başka güzeldi hayalimdeki o.
Yüreğim ona kavuşmak için telaşlı bir şekilde koşardı, yalınayak yağmura, çamura aldırmadan gidiverirdi peşinden. Çünkü onlu günlerde onu hayal  ederek yaşardı,mutluluğun simgesiydi yüreği, yüzü tebessüm doluydu.

4 Ay Sonra
Baharı andıran bir sonbahar gününde geldi yüreğime eli ilk sevdiğim yolda elime değdi, yüreği çoktan yüreğime gelmişti. Ben yazı severdim cıvıl cıvıl yüreğimle, o ise kış insanıydı bu şekilde tamamlıyorduk birbirimizi..Elinde papatyalar vardı biliyordu ne kadar çok sevdiğimi,yüreğinde olduğumu da biliyordu.

'Biz' olmuştuk artık aynı yürekte iki can misali artık yüreklerimiz birdi yüreğimizdeydik, devirmişiz ayları, günleri, saatleri. Farkına varamadık akıp giden zamanın sürprizlerle doluydu günlerimiz emindik sevgimizden, öyle çıkmışık yola. Dört aylık biziz emin adımlarla yürüyoruz, tökezlemeden, sonsuz olmasını isteriz..  

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..