Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Önce yüreğini sevdim...

Önce yüreğini sevdim...
 

Önce bakışlarını sevdim senin sonra gözlerini, önce dudaklarındaki o güzel tebessümü sevdim sonra seni öpmeyi, önce tenime dokunduğunda yarattığın sıcaklığı sevdim sonra ellerini, önce saçlarımı okşayarak benimle uyumanı sevdim sonra uyuduğum dizlerini sevdim, önce ben ağlayınca ağlamanı gözyaşlarımı silmeni sevdim sonra omzunda ağlamayı...

Ben önce senin yüreğini sevdim sonra tenini. Özlüyorsam sadece sana dokunmayı, sarılmayı değil önce seni senle yaşamayı, seninle aynı havayı solumayı, aynı gökyüzüne bakmayı özlüyorum. özlüyorsam sadece kaşını gözünü değil önce bakışlarını özlüyorum...

Dedim ya sevdiğim önce ruhun, yüreğin; sonra tenin... Ben seni sevmeyi sevdim...

 
Toplam blog
: 7
: 2280
Kayıt tarihi
: 01.08.08
 
 

1987 Ankara doğumluyum. Kalem ve kağıt kullanmayı çok seviyorum. 5. sınıftan beri kendi çapımda şiir..