Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '19

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Önceki Gibi Zam Beklemeyin

Asgari ücretten bahsediyorum.

O, zam değil ayarlama gibi bir şeydi; %26 mı neydi, 1600’den bir anda 2000.

Çok düşüktü mağduriyet vardı. Genel bir istekti, para kendisinden çıkacak olanlar bile savunuyordu, geçmişten gelen kayıplar telafi edilecekti.

Bu, hükümetin zam konusunda bizi şaşırtan belki de tek icraatıydı.

İstekler yine o doğrultuda ama ben sanmıyorum, hükümet; ayarlama yaptık artık enflasyon oranında diyecek TUİK’in önerisini kabul edecektir. Bugüne kadar hep TUİK’in rakamının altında kalındığı için kimse hayır diyemeyecek.

Ben öyle, isterim ki 1000 lira zam yapsın, diyenlerden değilim; işçiler kadar ülkemi de düşünürüm. Geçimse kimse geçinemiyor, emeklilerin ne aldığını biliyor musunuz? 1000 lira alan emeklinin yanında 2300 lira asgari ücret normal yani.

Bir de bu yazıları belki hükümet de görüyor, önerimizi dikkate alıp o doğrultuda hareket eder diye endişe ediyorum.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..