Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

One minute please

One minute please
 

Yine bir one minute olayı daha cereyan etti. Etti de bence Sayın başbakanımıza yakışmadı. Çünkü karşısındaki kişi kendisi ve ailesi için bir şey istiyordu. Çoğumuz belki bir haber olarak izleyip geçtik. Sayın başbakanımız Gaziantep'in Nizip ilçesinde halkla kucaklaşmaya ve açılış törenine katılmak için şereflendirmişler. İyi güzelde bize ne değil mi? Değil işte ben sayın başbakanımızı üvey analara benzettim. Tüm annelerden özür diliyorum, çünkü sözün gelişi işte kimi üvey anne belki öz anneden daha iyidir, kimi öz annede üvey anneyi aratır cinstendir. Neyse işte konumuz annelik değil tabi ikide. Neden başbakanımızı böyle kötü anne yerine koyduğum. Büyük biri olarak yerine ve makamına yakışmayacak şekilde davrandığı için. Konu; al oyunu senin olsun. Başbakanımız bir zamanlar sanırım Mersinde vatandaşın birine al ananı çek git dememiş miydi? Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum. Ben naçizane bir vatandaş olarak sadece düşüncelerimi dile( pardon kaleme) getiriyorum. Bir öğretmen atama beklediğini söylüyor ne var bunda polemiğe girecek isteyemez mi? Kör nefis demişler canı her şey istiyor. Adamcağızda atama bekliyoruz dedi. Atama olmazsa oyda yok demiş bulundu. Hay demez olaydın. Sen kimsin ya ne cüretle böyle konuşursun. Sayın başbakanımızın karşısında densiz seni, haddini bil bakayım. Sayın başbakanın yanındaki büyüklerden biri sen kim oluyorsun da başbakanımıza posta koyuyorsun diyerek, adamı yaka paça gözaltına aldırtıp Başbakanın takdirini  kazanmıştır.    Naçizane bir kul olarak bir şey hatırlatmama müsaade edin. Atalarımız derki damlaya damlaya göl olur. BİR OY BİR OYDUR. Niye beğenmezsiniz bakarsınız o beğenmediğiniz bir oyla rakibinizi geçersiniz. Hem büyüğümüz hem de başbakanımız olarak bize örnek olmanız gerekmez mi? Bu fevri çıkışlarınızı gerektiği zaman gerekli yerlerde kullansanız Mesela bir one minute demiştiniz zamanın birinde ve inanın bütün vatandaşların göğsü kabarmıştı. İşte bu demiştik. Neyse umarım bundan sonra karşınızdaki kim olursa olsun hele ki sizin sorumlu olduğunuz bir devletin vatandaşı ise güzel bir cevap verebilirsiniz. Sadece samimi bir şekilde size duygularını belirten bir kişiye iki saat içeri alıp sorgulamanın ne gereği vardı. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..