Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

One mınutes

One mınutes
 

Davos macerası


Hop dedik orada duracaksın one mınutes

Hişt aloo bi dakka dedik one minutes, bu gece barda gönlüm hovarda çalsın sazlar oynasın kızlar haydi haydar de haydar, hemşerim ona 25 mınutes bana 12 mınutes olur mu kardeşim Haydi bana eyvallah kasımpaşanın maçını kaçırmayayım bana müsade one mınutes. Doğru uçağa Ülkenin Başbakanları hep deprem felaketi, şehit ölümleri ile yurda ani dönüş yapacak değiller ya bana kalsa sn Başbakana verilen 12 dakika bile çoktu. Kasımpaşa dan darbukacı ibo yu götürseydi 5 mınutes de işi bitirir darbuka resitali verir arta kalan zamanda ise davosta kayak bile yapardı ama nerde sn Başbakan işi kestirmeden bitirmek isterken kabadayılıkla devlet adamlığını karıştırıverdi. Televizyonlardan izlenen konuşma bizim milletin çok hoşuna gitmişti. Breh breh ne konuştu be!.. diyenlerin yanında helal olsun diyenler bile çıktı. Buyrun size siyasi prim bu primin farkına varan muhalefet liderleri, pastadan pay almak istercesine Başbakan a haksızlık yapıldı deyiverdiler.

Evet Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan , İsrail Cumhurbaşkanı Şimon perez¨e iyi posta koymuştu. Perez eliyle ağzını kapattı ve yere baktı. Kimbilir neler geçti aklından biraz tahmin yapalım tabi fantazi değil. Güneydoğu sınırındaki verimli topraklara döşenen mayınların temizliği 99 yıllık kullanımla bizde diye düşündü, Limanlar ve hava alanlarını rahatlıkla kullanabiliyoruz. Konya da pilotlarımız eğitim görüyorlar, Türk ekonomisinin can damarı olan bankacılık sektöründe söz sahibi, Atatürk barajının yeni haritasında 8 de 1 i İsrail e satılmış, Amerika yahudi lobisi Dünyanın en güçlü lobisi sen konuş Tayyibim sen konuş diyordu belki kimbilir.

Devlet politikalarının hamaset kaldırmadığı bir gerçek, belki fevri çıkışlar bir kısım insanımızın yüreğini okşamıştır ancak çok büyük bir diplomatik pot kırılmıştır hatta ülkenin itibarı zedelenmiştir. Kimse haksızlığa tahammül edemez bu doğrudur. Başbakanın bu nokta da yaptığı çıkış haklı gibi görünse de aslen hata yapılmıştır. yazılanları, söylenenleri hep beraber izledik okuduk. Filistin katliamına gösterilen tepki tabi ki doğru ve yerindedir ancak Irak da öldürülen yüzbinlerce insanın katli sırasında ben BOP un eş başkanıyım deyip bu apoletle övünen de kendisidir. Mersin limanını o sıkıntılı günlerde bile barzaninin şirketlerine ben kullandırmadım. Kuzey ırak ın kürt liderleriyle ben görüşmedim.

Her Ergenekon dalgasında gündemden düşürmek için mutlaka bir kılıf bulunur ben de kuş beyinli olduğum için dikkatim oraya çekilir kimin neden niçin alındığı
henüz kanıtlanmamış insanların özel yaşamlarının resmen tecavüze uğradığı neredeyse sabahın köründe yatak odasından karısının yanından pijamaları ile alınma noktasına gelmiş gözaltılar nasıl gözardı edilir, bugün ülkede bunun senaryoları yazılmaya devam etmektedir. Yarın bir ergenekon dalgası daha gelir bakalım bu defa kime posta konur bilinmez. Şimdi gözünüzü bir an kapatın ve düşünün cezaevlerinin soğuk duvarlarında çınlayan haykırışları çığlıkları düzeni altüst olmuş masum insanları düşünün, sadece ergenekon için değil söylediklerim bütün masum kader mahkumları için geçerli. Yaşın yanında kurunun da yandığı bir gerçek her ne kadar teşbih de olsa yanan odun değil insan hayatı bir dakikasının parayla ölçülemeyecek kadar değerli olduğu kaybedilen zamanların hesabını kim verecek.

Sn Başbakan yine biryere gidecek muhtemelen bu çıkış seçim meydanlarının birinden gelecek.. Haydi bakalım buyrun cenaze namazına ya da burdan yakın bakalım misali dikkatler yine oraya çekilecek önceden açıkcası böyle durumlar da huylanıp meclisten hangi kanunların sessiz sedasız geçtiğini takip ederdim artık elleri de havaya kaldırdık sokak muhabeti gibi konuşmalardan fırsat bulup ta mecliste bile ne olup bittiğinden haberimiz kalmadı artık. Yani biz vatandaşlar da ipe un serdik denebilir bir rehavet bir geçim derdine saplandık ki adeta bana dokunmayan yılan bin yaşasın dercesine komşumuzun halini hatırını bile sormaz olduk. Kısacası fena halde dejenere olduk acı ama gerçek.

 
Toplam blog
: 181
: 1067
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

1957 Eskişehir doğumlu, Esk.A.Ü İşletme, İşbankası emeklisi, İstanbul Büyükçekmece de yaşayan, ST..