Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
İnternet
 

Önemli! (Asparagas haberler)

Önemli! (Asparagas haberler)
 

Bizim ev!


Sağ olsunlar; sevgili editörlerimiz bana mail- atarak "önemli" diyerek yayınlamış olduğum haberi! Sağlık bakanlığının onaylamadığını söyleyerek yayından çektiklerini ve bana tekrar, sözüm ona bu (haberi) yazıyı güncelleyip güncellemek istemediğimi sordular.
Ben bu mail-i gördüğümde dışardan yeni gelmiştim saat 22.30 gibi.

Efendim evvela tüm blog yazarı arkadaşlarımdan bu aşağıdaki asparagas haber yüzünden özür dilerim. Tam çıkmak üzereyken bu mail- gelince birden paniğe kapılıp tüm insanlarımızı uyarmayı düşündüm.
Hani birde alenen gelen mail-de açık bir reklâm veya menfaat gözetmediğim için doğrusu giderayak zokayı yutmuş oldum:)) Aslında bu yazıyı yayınlamadan önce teyit ettirmem gerekiyordu! Vallahi çok mahcup oldum bir kez daha, tekrar özür dilerim.:((

Yinede tedirgin olmadım dersem yalan olur. Benim korkum bu olaylar, yalancı çobanın hikâyesine benzemez inşallah. Neyse dedim ya panik yaptım! Alelacele gönderdiğim bir başka siteden yazan bir arkadaşıma, başka bir tarihte gelen ilginç mail-e bir bakalım.


Zincir mektup

Pazar, 25 Şubat 2007

2003 yılında bana zincir mektup (chain letters) gönderen tüm dost ve
arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Sayenizde tuvalet temizlemekte kullanıldığını öğrendiğim Cola'yi içemez oldum.

AİDS virüsü taşıyan iğneler popoma batacak korkusuyla sinemaya gidemez oldum.

Deodorantlar kanser yapıyor diye sayenizde artik bir domuz gibi kokuyorum.

Marketlerde yaşlı kadınlar beni kandırıp parfüm koklatacağım diye bayıltıp
kaçırır korkusuyla ya markete gitmiyorum ya da yaşlı
kadınlara asla yardım etmiyorum.

Telefon hattımı kullanıp bana borç takarlar korkusuyla telefona bile cevap veremiyorum.

Yiyeceklerin içinde neler olduğunu açıkça ifşa etmeniz karşısında korkudan
yemek yiyemez oldum.

Üstüne kesin fare pislemiştir diye hiçbir kutu içeceği içemiyorum.

Çok beğensem bile ya içkime ilaç koyup beni uyutup organlarımı çalar ve
buz dolu küvetin içinde uyanırsam diye bana yaklaşanları tersliyorum.

Tüm birikimlerimi hastanede yatan ve ölmek üzere olan çocuklara yatırdım.
Beş parasız kaldım.

Mail listesine katılırsam alacağım söylenen para, bilgisayar, cep telefonu ya da
gezileri beklemekten evden dışarı çıkamaz oldum.

Bir maili forward etmedim başıma ne belalar gelecek diye korkuyla
beklemekten ruh sağlığımı kaybettim.

ŞİMDİ: Eğer bu maili 60 saniye içinde 1200 kişiye yollamazsan,

İshal bir kuş sabah akşam, hayatı sana dar edecektir.

Burdan sonrası bana gelen; şişirme haber!

T.C.
ADALET BAKANLIĞI
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI

HALKIMIZA UYARI


Son günlerde karşılaşılan, sosyal sağlık tehdidi oluşturan, halka
açık yerlerde kötü niyetli şahısların; Hepatit ve türevleri, AIDS; gibi
bulaşıcı hastalık dağıtma girişimleri ile ilgili istihbaratlar alınmış ve
bunların tüm yazılı, görsel basın ve Internet aracılığıyla en hızlı şekilde
halkımıza iletilmesi zorunluluğu doğmuştur.

Bu nedenle;
Enfeksiyonlu iğne uçlarının vücudumuzun herhangi bir yerinde kana
karışabilecek enfekte istemine karşı;

-Sinema, tiyatro, konser salonu gibi; kalabalık izleyici kitlesine
sahip kapalı alanlarda, bizlere ayrılan koltuklara oturmadan önce, ışıklar
henüz yanıyorken, koltuklarımızın üzerini kontrol etmemiz,

-Halka açık Telekom Ankesörlü Telefon'larını kullanırken jetonumuzu
geri almamız sırasında jeton iade gözüne elimizi dikkatlice ve kontrol
ederek sokmamız,

-Restaurant ve benzeri yeme - içme mekanlarında kürdan
kullanmamamız, en azından kapalı ambalajda kürdanları tercih etmemiz,
önerilmektedir.

Bu uyarı niteliğindeki dosya, tüm İlçe Emniyet Teşkilat'larına ve
Internet yoluyla siz ve sizin gibi etkin Internet kullanıcısı halkımıza bir
ön bilgi olarak gönderilmiştir

Bu dosyayı kişisel iletişim dahilindeki tüm tanıdıklarınıza ve
akrabalarınıza iletmenizi, halkımızın sağlığı ve refahı için zorunlu bir
durum olarak görmekteyim.

Turan Açikmese
Adalet Bakanlığı
Tetkik Hakimi

T.C. ADALET BAKANLIĞI
06659 KIZILAY / ANKARA
TEL: 90 (312) 417 77 70



İNSAN yiyeceksiz, giyeceksiz edemez: Bunlar için didinmene bir şey denmez.
Ondan ötesi ha olmuş, ha olmamış:
Bu güzelim ömrünü satmaya değmez.
Hayyam

Not: Ben halen mahcup mahcup kendime gülüyorum.
Şu anda bile ard arda kapalı mail-ler geliyor cepten beni aramadıkları sürece hiç birini dikkate almayacağım(!) - (Bu insanların başka işi gücü yok mu?)

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..