Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Önemli olan ego gerisi detay

Önemli olan ego gerisi detay
 

yeter ki zatı şahaneleri mutlu olsun ...


Yaşasın ego!...

İnsan haklarıymış, demokrasiymiş, açılımmış, demokratik haklarmış... kimin umurunda. Var yok o önemli. Başkası umurunda değil. Onun hedefi kendisinden söz edilsin, onun fikirleri orada burada tartışılsın, televizyonlarda onun resimleri gösterilsin veya şöyle pozlar vererek görüntüsü yayınlansın, gazetelerde onun resimleri manşete çıksın, zatı şahaneleri şunu dedi diye yazılsın, vatandaş sabah kahvesinde çayını yudumlarken onu okusun, onu düşünsün ve geçmişte onu önemsemeyen sevgilisi denilen o hınzır onla ilgili şeyler okurken veya televiz- yonda izlerken vay be desin. Vay be ben kimleri kaçırmışım, vay be gözüm kör olsun kıymetini bilememişim. Ah ki ah, ben ne yaptım. ne değerler kaçırmışım... desin. Vay be ki vay be...

İşte zatı şahanelerin politik hırsı bu aslında. Sen ben umurunda bile değiliz. O sadece egosunu tatmin ederek mutlu olmak peşinde... Yaşasın ego!... Gerisi hava ve detay. Çünkü o gerçekten bir sarhoşluk içinde. Egosunu tatmin etmekle ve onun verdiği mutluluk sarhoşluğu .O sadece kişisel çıkarlarını düşünüyor, kendisini düşünüyor ama seni beni düşünüyormuş gibi yapıyor. Kamuoyuna da seni beni düşünüyormuş mesajını veriyor ki orada kalabilsin.

İnsan hakları. demokratik açılım ve haklar mı istiyorsunuz? İşte bunları veriliyor adım adım ama bakıyorum zatı şahaneleri- nin umurunda değil. Destek olması gerekirken bir de bakıyorsun tam tersine köstek oluyor. Şaşırıyorsun. Uğruna savaşılan şeyin verilince de önemsenmediğini görüyorsun, hayret ediyorsun. Aksine engelleme yaptığını, düşmanlarınla aynı eylemlerde buluş tuğuna şahit oluyorsun. Kafan karışıyor.

Kimse söylemeye cesaret edemiyor ama sen görüyorsun. Söyleseler davaya ihanet etmek suçlaması hazır, o yüzden söylemeye korkuyorlar. Ama çıplak gerçek ortada. Ego öne geçmiş. Gerisi detay. Ego savaşı veriliyor ve bu tüm Müslüman ülkelerinde bu ego manyaklığı aynı ne ya- zık ki..Çekilmesini bilmezler. Tamam kardeşim misyonun bitti çekil artık! Hayır ölünceye kadar onun egosu tatmin olacak.Sen acı çekiyormuşsun, halk zarar görüyormuş kimin umurunda. Yeter ki zatı şahanelerinin egosu tatmin olsun!... Ve zatı şahaneleri o kadar çok ki...

Reşit YAMAN

İstanbul.5 ekim 2009

 
Toplam blog
: 24
: 661
Kayıt tarihi
: 29.12.07
 
 

1952 Ağrı doğumlu olan Reşit Yaman altı yıllık yatılı Van Alpaslan İlköğretmen Okulu'ndan sonra İ..