Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Öner Samanlı'dan, bestelere ses veren güfteler

Öner Samanlı'dan, bestelere ses veren güfteler
 

Öner Samanlı, güzel şarkıların güftekarı olma yolunda dikkat çekici bir şair … ( Avni Anıl - 1996)


Bir şarkı olsun diye yazdığımda bu güfteyi,

Bestekarları okudukça hüngür hüngür ağladı,

Hüzzam bestelerin mızrabında bende mecal,

Bende umut, bende sevda kalmadı…

…..

BİR UMUT UĞRUNDA DÜŞÜNCE TUZAKLARA,

…..

……….

İçimdeki hazan kilitlenirken hatıralarda gözlerime,

Yoksunluğun saklı anılar boğazımda düğümlenir,

Dünyalara sığdıramadığım sevgini kilitlerken ben,

Gözyaşlarında nefer olmuşum, savaşan yüreğime…

Saçlarımı göklere savuran senle demli fırtınalara,

Dağ taş yüklenip sırtladım servetim çaresiz dertleri,

Bir haber gelir diye baktıkça boş umutlarla uzaklara,

Cehennem yeri yangınlara tutsak şu zavallı yüreğim…

Baş tacım, gönlümde ilacım oldun da gittin uzaklara,

Terk edilmiş şarkılar, hicazkar ağıtlarımda deli divane,

Son kalleş darbeyi de vururken acımasız ağrılı geceler,

Sandım mutlulukla sonlanacak yolum, düştüm tuzaklara…

Öner SAMANLI

Dipnot: Bir Hüzzam Güfte

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..