Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Önerilerinize İhtiyacım var

Önerilerinize İhtiyacım var
 

Salih Arıkan


Önerilerinize İhtiyacım var. Arkadaşlar bildiğiniz gibi şu an Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube başkanlığını yürütmeye çalışıyorum. Olabildiğince bu alanda okumalar yaparak olayı bilimsel düzlemde incelemeye çalışıyorum. Engellilerle ilgili Radyo Tivi Programlarını dinlemeye çalışıyorum. TRT Radyo Birde Engelsiz Sesler Bizde Varız. TRT Kent Radyoda Engelsiz Yaşam Ege Üniversitesinde Engelsiz Programı Moral Fmde Aşmak İçin Hareket  Programlarını takip etmeye çalışıyorum. Sizlerinde bildiği Ulusal Radyo Tivi ve İnternetten yayın yapan Radyo Tivi Programları varsa bana bildirirseniz sevinirim. Olabildiğince Engellilerle ilgili Gazete Haberleri Dergiler Kitaplar Filmleri de takip etmeye çalışıyorum. Engellilerle ilgili Film Kitap önerilerinizi de bana yazarsanız çok sevinirim. Yakın zamanda İnternetten yayında yapan bir Radyoda Program yapma durumumuz var. Bu Programlar içinde iyi bir hazırlık süreci ve okuma sürecinde bulunmak isterim. Bu düşünceyle soru görüş ve önerilerinize ihtiyacım var. Ben görüş alışverişi ortak akıla inanırım sizlerin bakış açıları bana çok şey katacaktır. Soru görüş ve önerilerinizi,  slh.arikan@gmail.com adresime skayp: saliharikan2 yâda telden görüşerek iletebilirsiniz. Tel:0506 514 96 93 Salih Arıkan;

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..