Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '08

 
Kategori
Haber
 

Öneriyorum; Fatih Terim’in maaşı 440 bin’e çıkartılsın!

Öneriyorum; Fatih Terim’in maaşı 440 bin’e çıkartılsın!
 

Ne demek istendiği anlaşılmıştır sanırım!


Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE

Öneriyorum; Fatih Terim’in maaşı 440 bin’e çıkartılsın!

“Terim’in maaşı akla zarar!” diye başlık atmış, kıskanç gazete.

Bir blogumda: ‘Fatih Terim kovulmalı’ başlıklı blog yazmıştım.

( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=131644 )

Çark ediyorum!..

Türkiye Futbol Federasyınu Başkanı Mahmut Özgener, Estonya maçı öncesi , Milli Takımlar Sorumlusu Levent Kızıl’ın da katıldıldığı bir toplantıda Fatih Terim’le görüşme yapıldığını açıklamış. Gündemlerini sürekli meşgul eden ‘sözleşme’ konusunun da çözüme kavuşturulduğunu belirtmiş.

"Ülkemiz için önemli bir yola çıktık. 2008 Avrupa Şampiyonası’nda çok iyi bir hava yakaladık. 2010 Dünya Kupası finali için tüm imkanlarımızı seferber ettik. Bu nedenle yönetim olarak size inanıyor ve güveniyoruz. Rahmetli başkanımız Hasan Doğan döneminde yapmış olduğumuz sözleşme şartlarını kabul ediyoruz. Hiçbir şart gözetmeksizin sizinle sözleşme imzalamak istiyoruz" demiş, Federasyon Başkanı. Ama, ‘Federasyonun kasasını size emanet edelim’ dememiş.

Fatih Terim’de ‘olur!’ demiş…

Haberin alt ucunda bir not var, gözünüzden kaçmasın; “…Bu arada Terim’in İtalyan menajerinin, Türkiye ve yurt dışından gelen tekliflerin olumlu şartlar içermediği için Futbol Federasyonu’nun teklifini kabul ettiği ileri sürüldü.”

Eğer olumlu şartlar içerseydi (her ne demekse), o teklifler kabul edilecekti. Yani Ulusal Takım çantada keklik!..

Stepne de denilebilir…

Ulusal Futbol Takımımız 2010 Dünya Kupası Grup Eleme Maçları’nda 4 maç yapıp; 2 galibiyet, 2 beraberlik aldı.

Grubun en zayıf takımı ve bizim maça kadar rakiplerimizden 13 gol yiyen Estonya’dan bir puan alabilen bir Ulusal Takım Teknik Direktörü’nün maaşı iki katına çıkabiliyorsa…

Eh… futbolsever olarak ben de bazı öngürü ve önsezilerde bulunabiliyorum.

Bu öngörü ve önseziyle, ‘İmparator’un maaşı 440 bin YTL olmalı diye teklif ediyorum, yurttaşlık hakkıma dayanarak. Kabul edilir, edilmez; TFF’nun bileceği iş.

Milliyet’in internetteki haber başlığı: “Terim’in maaşı akla zarar!”

Ne demek ‘akla zarar’?…

Oturduk bizim Süleyman amca ile tartıştık;

Ülkemiz medya devinin patronu Aydın Doğan ya da (atıyoruz) Mustafa Koç(Koç Holding)’un bireysel gelirleri Terim’e önerilen kadar var mıdır diye.

Süleyman amca, ‘sanmam’ dedi…

Ben de ‘imkansız’ olduğunu belirttim… (servetlerini söylemiyoruz elbet)

Eee, akla zarar nerede?

Zarar görecek aklın da bir ölçüsü olmalı!

Ülkesini çok seven, ‘Vatan, Millet, Sakarya edebiyatının en iyi temsilcisi, mütevazı imparatorumuza, bu mütevazı rakamı çok gören var mı?

Sanmıyorum!

Helel olsun 440 bin YTL!..

(Yine bir öngörü: Terim’in, ihtiyaç fazlasını Güneydoğu Anadolu Bölgemizdeki sorunlu karakolların yapım ve onarımına bağışlayacağına kesinlikle inanıyorum. )

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..