Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Önermeyeceğim...

Önermeyeceğim...
 

Milliyet Blog yine bir "ilk"e imza atıp... Önerilerim bölümü koymuş sayfalarımıza.

Amaç, beğendiğimiz bir yazıyı... Diğer arkadaşlarımızla da paylaşmak. Hani "Ben okudum... Hmmmm! Çok da beğendim, siz de okuyun" demek... Anladığım kadarıyla.

Güzel düşünülmüş, ama zamanla... Belki de "taraf tutmaya, sadece sevdiklerine iltimas geçmeye de yol açabilecek bir bölüm haline gelebileceğini" düşünüyorum. Umarım ve dilerim ki "bu düşüncemde yanılırım". Böyle konularda yanılmayı severim.

Bana gelince...

Tüm yazıları elimden geldiğince okuyorum... Beğenip, beğenmeme kararımı da, kendim vermek istiyorum.

Çünkü ne zaman "çok beğenilen, övülen" bir film, müzik, tiyatro vb olsa... Hayal kırıklığı yaşıyorum. Çok beğenilen "çok beklenti yaratıyor" nedense.

Önermek içinse... O kadar güzel yazılar var ki... Birini veya birkaçını seçersem... "Diğerlerine haksızlık yapmış" gibi hissederim kendimi. Bütün beğendiklerimi seçmeye kalkarsam da (nerede ise "her dakika bir yazı yazıldığı düşünülecek olursa)... Blog olmaktan çıkar "reklam panosuna döner sayfam".

Ve "o seçilmiş"ler okunurken... Okunulması gerekenlerin kaçırılmasından korkarım. Hele bir de "çok okunan arkadaşlarımızın" önerdiğini düşünecek olursanız... Bana "haksızlık" gibi geliyor bu.

Şöyle düşünüyorum; Yazıları okumak için zamanı sınırlı olan arkadaşlarımız var. Ve okudukları "yazanlar"ı blog habercisi kanalı ile takip ediyorlar. Belki arada bir diğer yazanlara da göz atabilirlerse atıyorlar... Ama "takip ettikleri yazanları" mutlaka okuyorlar.

"Tercihleri" bu blog habercilerindeki yazanların "önerdikleri ile" sınırlı kalmayacak mı?

Zaman bulduklarında "şöyle bir göz atıp okuduklarına"... Önerilenler de eklendiğinden... Artık vakit bulamayacaklar mı?

Pek çok polemiğin yaşandığı blogda bir gün... "Sen beğenmişsin, ama ben beğenmedim", "Neresini beğendin o yazının" veya "Beğendiğin yazıdan belli zevkin" gibi "yazışmalar(!) olmayacak mı? Bu örnekleri, istediğiniz kadar çoğaltabilirsiniz.

Bu nedenlerle şimdilik... Öneride bulunmayacağım.

"Zevkler ve renkler paylaşılmaz" ya hani... Hiç bir zevke müdahale etmeme kararındayım:)

Hele de şimdi burada... Bu kadar uzaklardayken ülkemden... Her yazı "en beğenilen" benim için.

Çünkü o satırlar... Benim ülkemin insanının sesi... Düşüncesi... Emeği.

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..