Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '12

 
Kategori
Güncel
 

Onkoloji Çocuk Bölümü ve 23 Nisan Kutlamaları !

Onkoloji Çocuk Bölümü ve 23 Nisan Kutlamaları !
 

Sağlık l ve mutluluk diliyorum !


Onkoloji Hastahanesinin bir çocuk bölümü var, bu çocuklar o kadar masum ve  saflar ki, onları sevmemek ya da onlarla ilgilenmemek mümkün değil!

Kemoterapi gören bir arkadaşıma eşlik ediyordum, hastahanenin asansöründe çok tatlı bir çocuk ile annesini birbirlerine sevgiyle baktığını gördüm, kadına sordum, - "geçmiş olsun neyiniz var?" diye:asıl hasta olan oğlum dedi. İnanılır gibi değildi,  çocuk çok sağlıklı ve güzel gözleriyle masum masum bakarken, annesi  hasta  gibi görünmüştü gözüme.

Üzüldüm !

Daha sonra Onkoloji çocuk bölümü için en üst katta bir sınıf var, burada çocuklara  çeşitli dersler veriliyor. Ben yaklaşık 12 yıldır yetişkin arkadaşlara ders veriyorum, dersime girmeyen, ya da kursu bırakan öğrencilerim için üzülebiliyorum, burada bu minicik kanser hastaları, çok sevimli ve güzeller, üstelik çok olgun çocuklar, onlarla bir yetişkin gibi konuşabiliyorsunuz, çektikleri acı yaşları ne kadar minik olsa bile onlara bilgelik kazandırmış gibi !

Bir gün bir bakıyorsunuz, öğrencilerinizden biri gelmemiş, içinizden herhalde yorgun,  ya da *keşke- canı ders yapmak istememiştir diye düşünmek istiyorsunuz. Ama .................

Ben böyle bir yerde öğretmenlik yapabilir miyim?

Kesinlikle yapamam.

Neden? Çünkü sevgi bağı kurmadan, girdiğim sınıflarda üretken olamayacağım için, çok sevdiğim bir öğrencimin, hasta olduğunu bilmeme rağmen bir daha dersime girmeyeceği düşüncesi beni de öldürür.

Burada her gün ölmeyi göze alıp  bu  çocuklarla çalışan arkadaşları gönülden kutluyorum.

23 Nisan Bayramı tüm çocuklara, özellikle de Onkoloji çocuk bölümünde olanlara biran önce sağlıklarına kavuşarak, derslerde güzel gözleriyle öğretmenlerine bakmalarını, önemli ve yararlı bilgiler öğrenip, hayatta iyi ve yararlı insanlar olmalarını diliyorum.

Bayramınız kutlu olsun !!!

 

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..