Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Onlar insansa ben insan değilim

İsrail'in yaptığı soykırım - katliam demiyorum; çünkü katliam boyutunu çoktan aştı - dur durak bilmeksizin devam ederken, dün "Türk Musevileri" İsrail'in tutunduğu soykırım tavrı yüzünden Türkiye' de "Musevilik" ve "Yahudilik" aleyhtarlığının arttığını bunun yanlış bir tutum olduğunu vurguladılar. Peki eğer dedikleri gibi ise neden tanklarını ateşlemeden önce başlarında takke ve ellerinde dini kitapları ile ayinler yapıp sonra topları ateşliyorlar? Bu neyin göstergesidir peki?

Dünyanın neresinde olursa olsun bir Müslüman grup herhangi bir nedenden dolayı çatışmaya girdiğinde hemen "İslami Terör!" yaftası yapıştırılıyor benim dinimin üzerine kara bir leke bırakılıyor. Bunun anlamı ne?

Uykularım kaçıyor geceleri, yemek yiyemiyorum, eskisi gibi gülemiyorum da... Oğluma bakarken "İsrail Terör Örgütü" nün o masum her şeyden habersiz kuzulara yaptıkları gözümün önüne geliyor utanıyorum insanlığımdan. Eğer bunları yapanlar kendilerine "İNSANIZ" diyebiliyorlarsa affınıza sığınarak ben insalıktan istifa ediyorum. Eğer bu dünyada onlar gibileri varolacaksa ve onların yaptıklarına çanak tutanlar olacaksa ben bu dünyada kalmak istemiyorum.

"Soykırımın" alâsını yaparlarken, BM başkanı ülkelerinde olduğu halde gözünün içine baka baka BM binaları bombalanırken, okullar, hastaneler, camiler bombalanırken sen BM, sen halâ ne diye orada bulunursun.

Filistin'in geleceği çalınıyor. Orada uzakta olsa da yangınlar yanıyor yüreğimde, fosfor bombaları aydınlatıyor uykumu ve haykırarak uyanıyorum uykumdan "Yeter, yeter, yeter bitsin bu İsrail soykırımı, bitsin bu Yahudi zulmü. "

Sonuç olarak onlar insan olduklarını iddia ediyorlarsa ben insan değilim...

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..