Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '08

 
Kategori
Siyaset
 

Onlar unutulmazlar..

16 Mart 1971’de Gemerek’te yakalanıyorlar..

6 Mayıs 1972 sabah saat 02.00-03.40 arası infaz..

Son sözleri..

Ben şahsi çıkar gözetmeden, halkımızın mutluluğu ve bağımsızlığı için savaştım..Bu bayrağı bu ana kadar şerefle taşıdım. Bundan sonra bu bayrağı Türkiye halkına emanet ediyorum.

Yaşasın işçiler ve köylüler..

Kahrolsun Faşizm..

Hüseyin İnan


Yaşasın Türkiye halkının bağımsızlığı.

Yaşasın Kürt ve Türk halklarının bağımsızlık mücadelesi..

Kahrolsun Emperyalizm..

Deniz Gezmiş

Ben halkımın bağımsızlığı ve mutluluğu için şerefimle ölüyorum. Sizler, bizi asanlar, şerefsizliğinizle her gün öleceksiniz. Bizler halkımızın hizmetindeyiz sizler Amerika’nın hizmetindesiniz.

Yaşasın devrimciler..

Kahrolsun Faşizm..

Yusuf Aslan

Son sözleri bunlar..
Son sözler ama hiç unutulmayacak sözler..

Bu yiğitler, Bağımsız ve Laik Cumhuriyet bekçileri tarafından daha uzun yıllar unutulmayacaklar ve her türlü karanlığa, faşizme, din iman masallarına, yoksulluğa, AKP’ye karşı bir mevzi olarak hep hatırlanıp saygıyla ve özlemle anılacaklardır..

Bu yüzden rahat uyuyabilirler...

Yaşasın Deniz Gezmiş, Hüseyin İnan, Yusuf Aslan düşünceleri ve bağımsızlık tutkuları..

Kahrolsun Faşizm..

Saygılar.

Alıntı : DENİZ, Bir İsyancının İzleri
Turan Feyizoğlu Yaşam ve Anılar 6

 
Toplam blog
: 243
: 760
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

1957 Kars doğumluyum. Emekliyim. Gazi Üniversitesi İİBF İşletme bölümü ön lisans mezunuyum. Yazı ..