Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Onlar

Hiç aklım ermiyor artık insanlığa bnce insanlık ölmüş, acıma duygusu yok olmuş...

Her zmn onlarla karşılaşıyoruz belki onlardan her sokakta her köşede bir tane vardır, bir ekmek parası için dilenenler , en çok tik olduğum ne biliyo musunuz?

Onları o şekilde görenlerin acımadan ve en önemlisi de düşünmeden 'Git iş bul elin ayağın tutuyor' demesi herhalde iş bulmanın özellikle bu devirde çok kolay olduğunu zanneden insanlardır bunlar değil mi?Ama değil iş bulmak artık çok zor.... Özellikle eli ayağı tutmayanları düşünce içim parçalanıyor.

Ve diyorum ki hayır olamaz duygu denilen birşey kalmamış insanlarıniçinde.. Ben onları gördüğümde ağlıyorum onların çektiklerini gözümün önünde canlandırınca hayatı daha çoks eviyorum çünkü onların durumunda olmadığıma şükür ediyorum.... Ya onlar......

Onlar nasıl mücadele ediyor bu koca sorun hayatla o kadar güçlüğün altından nasıl kalkıyorlar...

Bu yazıyı yazmamdaki maksatım bişeyleri anlatabilmekti ama şunu çok iyi biliyorum aslında hiçbirşey anlatamadım ve şunu da biliyorum ki bunu anlatmak koay değill o acıyı yaşamadan anlatmak mümkün değil........

Biraz olsun kendinizi onların yerine koyun ve bi de öyle bakın hayata nasılmışşş güzel mi?

 
Toplam blog
: 46
: 1645
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Hayatı en güzel şekilde yaşamaya çalışan ve aynı zamanda ailesine de yaşatmaya çalışan biriyim........