Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Onlarda bizden biri....

Onlarda bizden biri....
 

Gözlerini kapatıp kaç dakika durabilirsin?
Ya da bir ayağın kaldır yürümeye çalış...
Parmağının ya da kolunun olmadığını düşün
Duymak istiyorsun ama sağırsın ne hissedersin?

Kalbi kırık bir dosta ilaç oldunuz mu hiç?
Yaşlandığını düşün. Kaç kişi aradı seni?
Bir hastalığa yakalandın kimler var yanında?
Çok zordasın kimler yardım eder sana?

Hiç fakir birine bir tas çorba dahi götürdün mü?
Hayatta kaç kişinin derdine derman oldun?
Şaşırdınız değil mi? Bugün farklı şiirle çıktım ortaya
Ama içimizdeler, onlarında canı var, onlarda bizden biri....

Ahmet İdiz....

Sevgili dostlarım;
Bir insanda bedensen engel olabilir.
Zorda olabilir.
Yalnız olabilir.
Önemli olan bizlere düşen görevdir.

Özürlü ve zorda olanlara engel değil destek olalım. Yoksa asıl özürlü bizler oluruz...

Buradan tüm engelli ve yalnız dostlarımı yüreğime basıyorum.

Hiç bir şey yapamasakta manen yanında olalım...

Selam ve saygılarımla...
Ahmet İdiz..

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..