Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '15

 
Kategori
Eğitim
 

Online eğitim ve uzaktan eğitim nedir?

Online eğitim ve uzaktan eğitim nedir?
 

Online;  Türkçe karşılığı, kelime anlamı olarak on ve line kelimeleri çevrildiğinde 'açık hat' demek diye düşünülebilir.  Ancak Online, internet bağlantısını kullanana bilme işlevi olan cihazların, aktif internet hattına kablo ya da WiFi ile kablosuz olarak ya da GSM hattı üzerinden  bağlı olması olarak algılanır.
 
İnternet alışveriş, iletişim, ticaret gibi bir çok işlevi barındırır. İnternet hemen her alanda bir şekilde insanların hizmetindedir. İnternet, bu denli aktif olarak kullanılınca, eğitim alalında da internetten faydalanmaya başlandı. Özellikle uzaktan eğitim olarak adlandırılan, fiziki olarak bir okul binasına dersliğe gitmeye gerek kalmadan evden televizyon, mektup, gibi yöntemlerle yapılan eğitim, artık bilgisayarlar ile verilmeye başlanmıştır.
 
Online Eğitim; İnternet hattına bağlantısı sağlanmış bir bilgisayar ile önceden kayıt edilmiş dersleri izlemek, ya da canlı olarak verilen dersleri takip etmektir. Özellikle Sertifika Eğitim Programları için son dönemde online eğitim sistemi ile verilmektedir.
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 24
: 1041
Kayıt tarihi
: 10.07.09
 
 

Birçok hayalin kahramanı bu yoldan geçerken, hepimiz aslında tek bir ideale koşuyorduk... ..