Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '14

 
Kategori
Eğitim
 

Online ve mobil eğitim

Online ve mobil eğitim
 

Mobil Eğitim


Akıllı telefonların hayatımıza kattığı bir diğer değer de "online/mobil eğitim". Zaman ve mekandan bağımsız, akıllı ekranların olduğu her yerde, internetin olduğu her yerde öğrenme aşkınızı sınırsız yaşayabileceğiniz, kendinizi geliştirmek istediğiniz her konuda faydalanabileceğiniz, açığınız olan konularda eksikliklerinizi kapatabileceğiniz, bence en büyük diğer avantajı istediğiniz eğitmenden alabileceğiniz- eğitmeni sevmediğiniz zaman başka bir eğitim sitesinde başka bir eğitmeni seçebilirsiniz, bilgi ekonomisinin gücü "online eğitim". 
 
İster temel düzeyde, ister uzmanlık düzeyinde, ister slaytlar halinde, ister eğitmen eşliğinde tüm eğitim alışkanlıklarımıza uygun online eğitim seçenekleri var. Online eğitimin en büyük avantajlarından biri de fiyatının çok uygun olması. Bu alanda da büyük rekabet olduğu için kalite algısı daha güçlü.
 
Online eğitim derken youtube'dan bahsetmek gerekir. Online eğitimin en sağlam temellerini youtube'daki kullanıcıların çektiği, bilgilerini paylaştığı, emek verdikleri videolar oluşturmaktadır. Benim gözümde youtube online eğitimde öncü ve en güçlü platformdur. Çünkü herkese açıktır, çeşitlilik insanların bilgi düzeyi ile orantılı olarak çok fazladır, birçok dili içermektedir, paylaşımı ve saklanması sınırsızdır.
 
Bilgiye ulaşmak ve kendini geliştirmek isteyen insanın önünde artık hiçbir maddi ve manevi engel yoktur, yeterki ona ulaşmak isteyelim.
 
Bilgi sahibi olarak fikir sahibi olduğumuz günler diliyorum... 
 
Toplam blog
: 12
: 322
Kayıt tarihi
: 17.10.13
 
 

26 Şubat '79 Ordu doğumlu, Dünün gıda mühendisi, Bugünün internet girişimcisi, Kendisiyle barışık..