Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '08

 
Kategori
Eğitim
 

Önlüklü Yazarlarım

Önlüklü Yazarlarım
 

Önlüklü Yazarlarımdan Sibel KULA


Hangimiz, bir çocuğun yüreğinden dökülen sözcüklerle irkilmeyiz amansız zamanlarda?
Hangimiz,onlar konuşurken buz kesilip büyük bir hayranlıkla onlara yönelmeyiz?.....

Ya yazarken!,...

Evet onlar bir de yazıyorlar,saf ve içten cümlelerle.Bazen çocukça,bazen hüzünlü, bazen sevinç dolu...Yeter ki onlara kulak verebilelim,yeter ki onlara sonsuz bir inançla güvenebilelim...Yaşamın süslü halinden uzakta da olsalar,köyde okuldan arta kalan zamanlarında dağ dağ,ova ova hayvanların peşinde de koştursalar,hoyrat rüzgarlarda vurgunu yemiş,daha çocuk yaşında yüzünde binbir yara izi,sıtmalara tutulsa da,yazıyor işte...

O da sevincini,kederini,hüznünü,hayallerini yapabildiği kadarıyla kısa kollu sözcükerle aktarabiliyor,bu uzak ve soğuk yerden bulunduğunuz sıcacık mekanlara .....

Benim ilköğretim 3.sınıf öğrencilerimden Sibel yazıyor......

Bügün, Kurban Bayramı,bugün en neşeli gün.Herkes bugün çok mutlu...Annem, ben de mutlu olacağım değil mi?
Ben çok şeker toplayacağım değil mi? Bu bayramda ilk senin elini öpeceğim annem.Sen de bana şeker vereceksin değil mi?

Annem, her gün bütün çocuklar bu kadar sevinsinler,her gün şeker toplasınlar ne olacak.Söylesene ne olacak?

Benim bayramlıklarım bana çok yakışıyor değil mi annem? Annem ya! eğer arkadaşlarımın elbiseleri, bayramlıkları yoksa kimse onlara alır mı?..

"Haydi kızım gidip onlara şekerler,bayramlıklar verelim"

Çok yaşa annem sen bir tanesin...........




Bütün "önlüklü yazarlar" için
http://www.idealistogretmenler.com/index_dosyalar/onlukluyazarlarim.htm

 
Toplam blog
: 61
: 1168
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1974 yılında  Erzurum’ un Karayazı ilçesinde doğdum.İlköğrenimimi Erzurum'da,Ortaöğrenimimi Şan..