Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Önsezi Tahminim Tutacak mı?

Önsezi Tahminim Tutacak mı?
 

Milliyet.com.tr.


Benim tahminimi gazetelerdeki yorumlarıma göre size sunayım.

İşte yorumlarımdaki tahminim:

Haber:Topbaş'ın rekor oy beklentisi.: (milliyet.com.tr)
04.03.2009 - [16:43] Davos gibi metrobüs de çabuk unutulur.
Daha seçime 25 gün var. Ben tahmin ediyorum % 37 yi geçemez.

Haber:Hata payı en düşük anket: (milliyet.com.tr)
03.03.2009 - [18:00] Benim tahminim
%40 'ın altında kalacak. Anketler öyle bozuldu ki yerli anketlere bile güven kalmadı. Her parti kendi yandaşına araştırma şirketi kurduruyor.

Haber: Gerilim siyaseti yapıyorlar! (gazetevatan)
16.03.2009 09:26:45 AKP yönetimine geçtiği Devlete vefasını göstermeyip Anayasa değişikliği ile 2008de inişe geçmiştir. Tekrar yokuşa tırmanmak kolay değildir.

Haber: 'AKP yüzde 40'ın altına düşebilir' (gazetevatan)
09.03.2009 12:36:40 AKP %37 civarında oy alacak. Bu bile şüpheli. esnaf kalmamış büyük marketler süpürmüş., işyerleri iflasta işçiler açıkta. Makinalı çalışma nedeniyle amelelik yok, millet perişan. Hayır diyen Allah'tan korksun.

Haber:Ankara'da son viraja kim öne giriyor (Radikal-Politika)
Benim tarafsız ve dışarıdan edindiğim intiba
Seçimi kimin kazanacağını söylemek zor ancak Gökçek ancak %38 alabilir. Mansur Yavaş gökçrekle rekabet halinde, Karayalçın hakkında tahmin yapamıyorum.

Genel seçim olsa bu tahminler akp aleyhine daha da olumsuz % 30 'un altına düşer.

Denek aramadan ve sokaklarda gezmeden bu tahminleri yaptım. Sizlerin buna yorumunuz nedir.?

 
Toplam blog
: 376
: 1841
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Hayat herkes için aslında yalnızlıktır. hiç kimsenin doğal garantisi yoktur. (Günlük atüel haberl..