Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Onsuz Aşk

Onsuz Aşk
 

Ayrıldığımızdan beri hep aklımda 'o' var. Dinlediğim müziklerde, yaptığım alışverişlerde, onunla gezdiğimiz yerlerde aklımdan hiç çıkmıyor. Her an gelecekmiş gibi geliyor bana. Ayrıldığımızda benim hediye ettiklerimi göndermiş ortak arkadaşımla ama ben yapamadım. Bana hediye ettiklerini gönderemedim. Çünkü ondan kalan tek hatıralar. Her baktığımda eski anılarımız geliyorr. Onunla yaşadıklarımı unutamıyorum. Açıkcası unutmakta istemiyorum.

Bir şarkı gönderdim ona ilişkimizin ilk günlerinde;

Bende ilk defa dinlemiştim, dinleyince çok beğendim ve ona göndermiştim.

"Nasıl methedeyim sevdiğim seni" 

o zamandan bu zamana hep bunu dinlemişimdir. Arada bana sorardı nabız yoklamak için bizim şarkımızın adı neydi diye, bende söylerdim. Çok sevinirdi. Gülünce çok güzel gülerdi. Ağladığı zamanda bende ağlayacak gibi olurdum. Çünkü onun göz yaşına dayanamazdım.

Onun gibi birini tekrar sevebilir miyim bilmiyorum. Ayrıldıktan sonra hiçbir şekilde başka birini hayal etmedim yanımda. Her an telefon edip ben şuraya gidiyorum diyecekmiş gibi geliyor. 

Bana verdiği not defterinden bir kaç kelime;

Nedendir bilmiyorum;

Sana bakınca kendimi görüyorum...

Sana gelirken kendimden gidiyorum.

Senden giderken kendime gelemiyorum. (Mevlana)

 

Gözlerin ülkemdir benim, Kokun özgürlük

Ellerim bir direniş, Kalbin ise bende ki devrimdir...

 

Birini çekici yapan 3 şey vardır;

-Gülüşü

-Ses tonu 

-Parfümü :)

ve birçok söz. Bir not defterine bunların onlarcasını bana yazmış vermişti.

 

Siz siz olun pişman olacağınız şeyleri yapmayın.

 

Yalan dünya...

 
Toplam blog
: 7
: 164
Kayıt tarihi
: 06.01.18
 
 

Bir ben var benim içimde, sevip te kavuşamamanın, yüzleşemenin o acımasız duygusu ..