Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Onu görünce söylemeyin

Onu görünce söylemeyin
 

Seviniyordum bir zamandır
Sonbahar hâlâ bitmedi diye
Aşk gibi o da bitecekti çünkü
Umut bu, bitmesin demiştim
Dinler mi ki Tabiat Ana
Zamanı geldiğinde bitti Kasım
 
Otuz gün ay altı üstü bu kadar
Yaşam gibi sayılı, aşk gibi sonlu
“Aşkın sonsuzu var mı?” sorarlar
Mutlaka vardır bir yerlerde
Bende kalan hatıra gibi saklı
İçimde izi kalan “göz”lerden
 
Hasat mevsimi gibi güz de bitti
Ben de kestim aşkın meyvesini
Ve tarlada kalmadı üründen eser
“Ya kalbinde var mı?” diye sorarsan
Sakın görürseniz demeyin ona
Sakın ola bende saklı olduğunu
 
Sonbahar bitmedi diye seviniyordum
Kasım’la birlikte bitti yine…
Kalbimde ise iki mevsim var aynı anda
Biri yaz; aşk gibi sıcak
Diğeri kış; karlar altında donmuş,
Aynı kalbim gibi buz tutmuş…
 
Size nasıl görüyorum bilmem
Garip ya da mahzun değilim
Karar da kalp de benim
Yüzüm de düzgün, esvabım da
Ama yüzümde bir gölge sezdiyseniz
Sakın ola onu görünce söylemeyin…
 
Bojidar Çipof
3 Aralık 2010 Yeşilköy
 

http://www.antoloji.com/onu-gorunce-soylemeyin-2-siiri/

 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..