Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Onu öperken düşündün mü beni?

Onu öperken düşündün mü beni?
 

Onu öperken düşündün mü beni? Canımın acıdığını hissettin mi acaba? Nasıldı ona dokunmak yumuşak mıydı teni? İstediğin gibi miydi vücudu? Omzuna yatırdığında onu kalbinin atışı hızlandı mı? Birlikte aldığınız elbiseyi giyip düğüne gittiğinizde hayal ettiniz mi evlendiğinizi? Kuzenlerin tatlı demişti hakkında bana çocuk derken ne mutlu ona sevdirebilmiş kendini. Onla buluştuğunuz o bir iki saatçik vakitleri benle buluşmayı hayal ettiğin kadar heyecanla bekledin mi ? Birlikte gezdiğiniz sokaklarda şimdi tek dolaşınca yanıyor mu canın? Onunla da kızın olmasını düşledin mi? Elini tutarken onun hiç kurduğumuz hayaller geldi mi aklına ya da kavga ederken bir kez olsun aklından geçtim mi? Öperken onu hiç mi acımadı canın? Hadi onu bunu geçtim de kardeşime uzaktaki kızı napıyım öpemezsin elini tutup gezemezsin derken hiç mi cız etmedi be canın? Hani beni özlemiştin ya hani ağlamama dayanamazdın ya bunları yaşarken benim öldüğümü anlamadın mı hiç? Bunları kardeşimin mesajlarında okurken canımın ne kadar yandığını tahmin etmişsindir. Senin için onu yaptım bunu yaptım demeyeceğim ya da oturup şuan seninle çıkarken bunlar yüzünden ayrılmayacağım senden ama asla unutamayacağım da. Şimdi bana bunları neden şuan soruyorsun diye sorarsan eğer bilmiyorum.Canım o kadar yanıyor ki gözlerime baksan anlarsın belki ama imkansız değil mi bu da...

Hoş zaten onun gözlerine bakmışsındır uzun uzun bana ne hacet ki ... Ben başkasına aşkla yaklaşamazken sen onu öpmeye doyamıyordun belki de... Hoş bunlar sadece benim okuduklarım hani bir yığın şeyden sadece bazısı belki de bilmiyorum artık bilmekte istemiyorum. Ama keşke keşke onun elini tutmak yerine benim elimi tutmak için uğraşsaydın... Sana kimsenin sarılışı senin kadar ısıtamaz heralde beni dediğimde kaç kişi sarıldı ki demiştin ya hani evet senden başka kimse sarılmadı ve evet buluşursak bir tek sen sarılmış olacaksın bana ama unutma aklımda hep bir soru olacak benim acaba kaç kişi ısıttı benim yerime yüreğini her ayrılışımızda...

Evet seni seviyorum evet şuan yanımda olduğun için çok mutluyum ama hani en son ayrıldığımızda demiştin ya seni affedemiyorum diye emin ol ben bunlar için seni affetmeye çalışıyorum... Kişiliksiz değilim ya da onursuz... Sadece seni biraz fazla sevdim galiba eğer bunun adı aşksa benden ayrıldığında koştuğun bedenlere sinen kokunda bu aşkın cezası heralde... Kokun tenime hiç değmedi belki ama seni sevmem içinde buna gerek yok zaten... Sadece bu sorular içimi çok acıttığı için yazıyorum ben bu yazıyı hatalarını yüzüne vurmak değil niyetim ve merak ediyorsan üzerinde varsa eğer hakkım ve çektiğim tüm acılarda döktüğüm yaşlar helal sana... Sevdiğini Allah'a emanet edersen onu görmeden ölmezsin diyorlar Allah'a emanet ol sevdiğim şuan benimsin belki ama gitmelerine o kadar alışık ki yüreğim benim olsan da Allah'a emanet ol ki seni görmeden atmaktan vazgeçmesin yüreğim.

Günün sözü: Özlediğiniz tenin kokusu başka vücutlara sindiği zaman yanar aslında canınız..

Günün Şarkısı:Yazıyı okurken aklından hangi şarkı geçiyorsa senin için günün şarkısı o olsun ama benim için Gökçe Kırgız -Yıldızımdın.. 

 
Toplam blog
: 2
: 793
Kayıt tarihi
: 15.08.11
 
 

Morrigan.. Bu isim hakkında bir çok anlam olsa da en sevdiğim hayalet kraliçe tanımı. Kraliçeyi boşv..