Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '11

 
Kategori
Rüyalar
 

Onu rüyamda gördüm

Onu rüyamda gördüm
 

RÜYADAKİ ARKADAŞIM UZUN SARI SAÇLI


Rüyalar bazen gerçek olabiliyor. Çok ilginç.. hala etkisindeyim. Amerika'da yaşayan bir arkadaşım hergün beni ve Antalya'da yaşayan arkadaşımızı arıyordu. Bu aramalar uzun bir müddet devam etti,hep  aynı saatte telefonla görüştük. Birden telefon etmez oldu, aradan on gün geçti, o gece rüyamda onu sisli bir odada yalnız başına otururken gördüm, "burada ne yapıyorsun" diye sordum, bana "ben öldüm elvada" dedi. Birden  korku ile uyandım, uzun bir müddet  uyuyamadım. Ertesi gün Antalya'daki arkadaşımı aradım, rüyamı anlattım, on gündür onu da aramıyormuş. "Ben İstanbul'daki ağabeyinden sorayım" dedi. Yarım saat sonra beni aradı, ağlıyordu "Başımız sağolsun, arkadaşımız  sizlere ömür, gerçekten ölmüş, o rüyan çıktı" dedi...

Kahroldum, inanamadım, demek ki rüyalar bazen gerçekleşiyormuş. Allah rahmet eylesin,nurlar içinde uyusun. O acı ile aşağıdaki şiirimi  yazdım.

NAHİDE ÇELEBİ

ACI SÜRPRİZ

Böyle yakıcı sürpriz olur mu bize,

Ölüm haberini ilettik birbirimize,

Hani gelecektin bu yılbaşı İstanbul’a?

Şimdi boynu bükük bakarız yola.



Anılarımızı konuşacaktık seninle,

Mutlu olacağını söylüyordun,

Getir tüm sınıf arkadaşlarımı diyordun,

İçimizde koydun kavuşma özlemini.



Neden, niçin terk edip gittin bizi,

Acılara boğdun, ağlattın hepimizi,

Ölümünden bir gün öce rüyamda gördüm seni,

“Ben öldüm” dedin, perişan ettin beni.



Ömrün rüzgârla savrulup gitti,

Amerika’da yaşadığın güzel günlerin bitti,

Kızın Gelincik yetim kaldı bugün,

Acın içimi yakar,soldurur günbegün.



Her gün telefonda zalimleri sayardın,

Paha biçilmezdin yirmi dört ayardın,

Ülkene,halkına saygı duyardın,

Vatana hasret gittin,benim can dostum.



Özün sözün doğruydu, yanlış bilmezdin,

Yalancıyı sevmezdin, ödün vermezdin,

Ekmeğini paylaşırdın, yalnız yemezdin,

Nurlar içinde yat, mekanın cennet olsun.

NAHİDE ÇELEBİ

9 Ekim 2011 Ankara

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..