Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '07

 
Kategori
Haber
 

Önüm arkam sağım solum...

Önüm arkam sağım solum...
 

Aman dikkat benim iyi niyetli vatandaşım aman dikkat, siz sınır ötesini gözlerken sınırın içinde atı alan Üsküdarı geçiyor. Toplum yüzünü sınır ötesine, teröre karşı harekete çevirmiş durumda. İnsanlar arasında uzun zamandır görülmeiş bir birliktelik yaşanıyor.

Manşetlerde, haber programlarında aynı konular işleniyor. Yayın organları arasında ayrım yapılamaz duruma geldik. Basın üzerine düşeni hakkıyla yerine getiriyor. Bu cümlemi affınıza sığınarak söylüyorum; halkı bir güzel "güdüyor".

Oysa benim sevgili yurttaşım, ülkede bir taraftan terör almış başını gitmişken, diğer taraftan sessiz sedasız, saman altından öyle sular yürütülüyor ki...

Milli eğitim, halkımızın tüm sorunlarını kökten çözecek bir icraata imza atıyor. Sözüm ona meslek liselerinin üniversiteye giriş sistemine yeniden el atıyor. Bu şekilde yanlız İmam Hatip Liseleri değil (!) tüm meslek liseleri kurtuluşa eriyor.

Diğer taraftan hergün yeni bir zam haberi alıyoruz. Temel ihtiyaç maddelerine birbiri ardına acımasızca zamlar yapılıyor. İktidara tekrar gelmek uğruna seçim propogandasında saçılan paraların bir şekilde kasaya konulması gerekiyor ve bu da vatandaşa düşüyor. Tabi vatandaşa düşecek, sen seçtin, sen ödeyecen borcunu (!).

Aman dikkat benim yurttaşım aman dikkat, gerek içerde gerek dışarda yara almaya devam ediyoruz. Atatürk'ün gençliğe hitabesini bir daha hatırla, uyarıları dikkate al, daha da geç olmadan.

Galerilerimde blogumla ilgili güzel bir karikatür var. Bakmadan geçmeyin.

http://w9.gazetevatan.com/haberdetay.asp?tarih=30.10.2007&Newsid=144302&Categoryid=4&wid=11
 
Toplam blog
: 117
: 1067
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

1980 yılında Mersin'de doğdum, bütün eğitim öğrenimimi Mersin'de tamamladım. Yetmedi, işimi de Mersi..