Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

Önümüzdeki traşlara bakacağız

Önümüzdeki traşlara bakacağız
 

Resim aslında gif de siz göremiyorsunuz :)


Merhaba efendim sizinle bir röportaj yapmak istiyoruz. Müsait misiniz ? Sanırım burada berberlik yapıyorsunuz?

Yok ben burada kuaförlük yapıyorum hanımefendi.

Ama camda " Berber Kenan " yazıyor.

Sen ona bakma ablacım o eskidendi artık moderenleştik.

Anlıyorum sizi.

Ben Barbar Conan'ı çok severdim arkadaşlarda bana o yüzden Berber Kenan lakabını taktılar. Aslında adım bu değil. Benim esas adım Satılmış. Satılmış Boşyere. Adım soyadım budur yani.

Satılmış Boşyere mi ? Hadi ya ne garip bir soyadınız var satılmış bey.

Teşekkür ederim çok kibarsınız.

( Sssalak şeyy yaa ) He he he rica ederim efendim.

İşinizden memnun musunuz Satılmış bey ?

Çok şükür be ablacım yılan gibi sürünüyoruz bu ekonomi ne olacak belli değil. Belimizi büktü de mahvolduk yani. İşler bozuk.

Hadi yaa. Üzüldüm bak şimdi.

Bu arada içeriye bir müşteri girer. . .

Selamunaleyküüüm.

Ve Aleyküm selaaaam. Buyur abey otur.

Adamın kafasında sadece 3 tel saç vardır.

Nasıl olsun abey?

Valla biraz üstlerden aldırıcam. Arkalar kalsın.

İyi de abey zaten kafanda toplasan üç tel saç var o da saç denilemez tüy.

E o zaman ben kalkayım madem saç yok tüy var.

E sen bilirsin abey.

Tamam o zaman bırak dağınık kalsın saçlarım.

Adam çıkar gider. Satılmış da yine hüsranla kalmıştır. Zaten kırkyılda bir müşteri geliyordu o da kaçtı.

Şeyy Satılmış bey şuanda neler hissediyorsunuz ? Müşterinizin oturmasıyla kalkması bir oldu ne söyliyceksiniz kameralara ?

Valla iyi bir traş çıkaramadık, önümüzdeki traşlara bakacağız. Müşteri bizden üstündü kalktı gitti. Bir dahaki traşta bunu telafi edeceğim. Bir dahaki traşım Haydar Abi ile. Buradan en az bir ense traşı çıkartmaya çalışıcam.

Nası yani nerden biliyorsunuz kimin ne zaman geleceğini ?

Eee şey apla. Haydar abi var bizim şu arka mahallede. O her Cumartesi enselerini aldırmaya gelir bana. Adamın bikaç tane ensesi var da. Ha ha ha ho haaa. =))) Birazını alacağım. Evet bu traştan umudum var.

Teşekkür ederiz Satılmış Bey. Bize zaman ayırdığınız için.

Şimdilik bu hafta da bu kadar sevgili seyirciler. Haftaya tekrar burada buluşmak üzere hoşça ve esen kalın. Bakalım Cumartesi günü Satılmış bey buradan traşla ayrılabilecek mi ?

Ben teşekkür ederim ablacım. Buralara kadar gelmişsiniz ayağınıza sağlııık. Çok hoş olmuşeeem sagolun.

Buradan el sallamak istiyorum. Haydar abi haftaya senden iyi traşlar çıkaracam haberin olsun haaa. He he he. Şimdi beni görmüşler midir abıla ?

Tabii ki gördüler Satılmış bey.

Şeyy tamam keselim çocuklar bitti.

Satılmış bey tamam bitti bırakın artık el sallamayı sizi şimdi görmüyorlar. Şu mikrofunu da yalamayı bırakın rica ederim. Ayyy miğdem bulandı kusucam şimdi. Öğğğğk !

Hadi çocuklar gidelim buradan. . . .

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..