Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '09

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Onun adı Che

Onun adı Che
 

....Che..



Büyükada iskelesinden sola yürüyüp, meyhanelerin bittiği civarlarda siyah-beyaz, buldog kırması bir it görürseniz korkmayın,ısırmaz. O it benim itimdir.

***

Che, cins bir köpek."çe" diye çağırdığımda geliyor. Otur dersem oturup,çık dersem çıkıyor. Anlayışlı bir köpek.Cumartesi-pazar ziyaretçilerinin çocuklarıyla oynuyor. Hiç havlamıyor. Tahminen 5 yaşında.Kasap Rahmi, ona kemik gönderiyor. Bendeniz cennetkuşu'da suda haşlayıp biraz makarna koyup yalını yapıyorum.

***

Che'yi adaya bir yazlıkçı getirmiş. Evelki yaz sonu giderken bizim bakkal Hasan'a iki haftalığına emanet bırakmış. Gidiş o gidiş. Che'nin sahibi bir daha gelmemiş.Hasan, zoraki misafiri bana verdi. Beni rahatsız etmiyor ama uyurken horluyor. O sorunu da bir veteriner aracılığla çözeceğim.

***

Bakamayacağınız hayvanları satın almayın!

***

M.Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..