Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Onun dilinden...

Onun dilinden...
 

Mışıl mışıl uyuyordum.

Ne olduğunu anlayamadan sarsılmaya başladım.

Annem durmadan sağa sola hareket ediyordu...

Hiç böyle şeyler yapmazdı annem...

Gün boyunca elini karnına koyup okşar, benimle konuşur,

Huzursuzsam sakinleşmemi sağlardı..

Bu ne şimdi?

İşte!

Arasıra duyduğum sert ve kalın sesi duyuyorum yine...

Annem, "Baba" diye bir kelime kullanıyordu benimle konuşurken.

Henüz anlamını bilmiyorum ama, ses babama ait olmalı.

Annemin o yumuşak kadife sesine hiç benzemiyor...

Ses tonunu hiç ama hiç beğenmedim.

Sarsılıyoruz hiç durmadan...

Annem tuhaf sesler çıkarıyor... ağlıyor... benim de canım çok yanıyor.

Babam, neler yapıyor bize böyle?

Ah....

Offf başım....

Babamı hiç sevmedim.. O benim babam olmasın anne... Bizi sevmiyor galiba. Çok kötü davranıyor bize..

Dur baba yapma!

Anneme dokunma... Ona birşey olursa ben de ölürüm...

Ne olur yapma!!....

İkimizi de öldüreceksin.

Ahh..

Ayağım... ayağım...

Anne! anne!...

**** Kocasının 8 yerinden bıçakladığı 8 aylık hamile kadının sezaryenle alınan bebeğinin topuğunda bıçak darbesi sonucu kesik oluştuğu belirlendi..."

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..