Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

Onun rahat ve huzurlu olabilmesi için duadan başka bir şey yapamayız.

Onun rahat ve huzurlu olabilmesi için duadan başka bir şey yapamayız.
 

Allah'ım sen büyüksün. Canı veren de sen alan da sen.


Benim de haberim vardı Eray’dan. Ama bir şey yapamadım onun için. Keşke yapabilseydim.

Üzülmemek elde değil. O küçücük beden şimdi yok artık.

Har ölümün arkasından insanlar üzülüyor. Ama şu var ki hepimiz bir geçiş dönemi yaşıyoruz. Öbür taraftan geldik ve yine öbür tarafa gidiyoruz.

Kimimiz uzun yıllar yaşıyor, kimimiz çok kısa bir yaşamdan sonra bu dünyadan göçüp gidiyor.

Pekiyi bu süreyi kim tayin ediyor. Sen bu kadar yıl yaşayacaksın, sen de bu kadar.

Yaşını başını almış ve bu dünya da görmüş insanlar da var, çocuk yaşında hiçbir şeyden habersiz bu dünyaya gelip de öbür tarafa da giden küçücük bedenler de.

Bu dünya ya uzun yıllar insanlara hizmet edenler de var. Onlar için de bir dönem de kapanıyor ve yeni dönemler de açılıyor.

Belki ben de üzüldüm Eray’ın ölümüne ama ne yalan söyleyeyim sevinmek lazım bir yerde. Ne acılar çekiyordur kim bilir. Onu yaşatmak için elimizden gelen mutlaka yapılmıştır ama bazen de tıp onu yaşatmak için seferber olsa bile bir şey yapamamaktadır. Belki 10 yıl sonra belki de20,30 yıl sonra olsaydı tıp daha da gelişmişliliği ile yaşatılabilirdi. Bazen de maddi destek yeterli olmuyor. Belki çok geç duyuruldu ve o kadar para toplanamadı. Belki keşke daha önce haberimiz olsaydı Eray’ı kurtarma imkanımız olurdu. Bunun gibilerini devletin ele alması gerekir. O kadar lüks araba alacaklarına ve gezilere gideceklerine bir fon çıkartılabilirdi. Ya da Terim’e verilen o kadar maaşı ile bir lösemi hastası olan bir bebeğin kurtulmasına vesile olurdu. Bu da ayrı bir konu. Çünkü Allah o küçücük bedenin daha fazla acı çekmesine razı olmamıştır.

Yok, yok hepimiz de görevimizi yaptık ama ne gelir elden.

Her şey Allah’tan demişler ya. Emir büyük yerden geliyor.

Daha çok üzülürsek Allah bu sefer gücenir. Çünkü emri o veriyor. Emir çıkmadan Azrail yanımıza gelebilir m? Ki Allah'ın emri ile bu dünyaya geliyoruz ve yine Allah'ın emri ile evleniyoruz ve yine Allah'ın emri ile öbür tarafa gidiyoruz.

Bir insan doğduğunda, evlendiğin de seviniyoruz da, öldüklerin de aynı olgunluğu gösteremiyoruz. Sevinelim, hoplayalın ve gülelim demiyorum. Öbür tarafa giden insanlar için söyle düşünmek lazım. Belki burada bulamadıkları rahatı öbür tarafta bulacaklar. Onun için onları rahat bırakalım.

“Allah’ın dediği olur” sözüne dikkat çekmek istiyorum. Zira o isterse olur, istemezse olmaz.

Yine de o yitirdiğimiz bedene Allah'tan rahmet ve annesiyle babasına sabır diliyorum.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..