Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Onurlu suçlular

Onurlu suçlular
 

"Gerçeği söylüyorum Hakim Bey" dedi çocuk. Suçluyum ve suçumun cezasını çekmek için sizin mahkeme dediğiniz dört duvar arasına kadar kendim geldi. Lütfen en ağır cezayı veriniz. Cezayı katlayabildiğiniz kadar katlayın ki leş kokan beyniyle sokakta dolaşan insanların arasına dönmeyeyim. Hakim Bey rica ediyorum hakkımda tahrik indirimi kullanmayınız. Hani tecavüzcülerde kullandığınız şu meşhur indirimden bahsediyorum. Siz ve onlar aynı safta ve ben farklı saftayız hakim bey. Gerçekler doğanın en üstün kutsal bakireleridir. Sokağın yalanlarına, riyanın doruklarına göndermeyin beni. En yakın kodese tıkınız. Sokaklara dönersem yapamam. Onların arasında onlar gibi oluyorum. Olmamalıyım Hakim Bey. Sakın beni Raskoln ile karıştırmayınız. Onun durumu farklıydı. Dünyayı pislikten temizlemek için bir kadını öldürmek istedi ve bencilliği sebebiyle iki kişiyi öldürdü. Ah Hakim Bey! Lütfen öyle bakmayınız. Ben karıncayı incitsem on gün ağlarım. İşte bu sebeptendir ki kodeste yaşamak ve orada ölmek istiyorum. Sokaklar, yollar, bahçeler artık leş yığınlarıyla dolu. Ben, suçunu kabul eden ve mahkumiyet kazanmış insanların arasında yaşamayı kendini dürüstlük abidesi gören ve karanlığın gizeminden yararlanarak sokakları pisliğiyle boyayan sabah olunca tekrar dürüstlük abidesi olarak yaşayanlarla yaşamaya tercih ediyorum. Kısacası Raskoln birilerini öldürmekten dolayı kıvranırken, ben bu pislikleri görerek ve onlarla yaşayarak mücadele edememekten kıvranıyorum. Belki içeri atarsanız biraz rahatlarım. Bir bahanem olur. "İçerde olmasam küçük kızları taciz eden bakkalı, kendini bir bok sanıp insanlara tefecilik yapan manavı, kahvehanede kumar oynatıp yuva yıkan kahveciyi ve son olarak seçimlerde yanımıza gelip gülümseyen ve seçimlerden sonra lüks aracıyla geçerken pis yağmur sularını üzerimize sıçratan siyasetçiyi eğer kodeste olmasam öldürürüm" diyerek rahatlatırım bedenimi. Efendim lütfen deliymişim gibi bakmayınız. Ben delirmedim fakat bir korkak olduğumu fark ettim. Ya bunlarla mücadele edeceğim ya da kodeste öleceğim. Eğer kodese atmak için bir suç işlememi isterseniz bunu da rahatlıkla yapabilirim. Sizden ricam hangi suçu işlemem gerektiğini belirtiniz. En üst ceza için hangi suçu işlemem gerekiyor? Hakim Bey sakın bana hırsızlık, tecavüz gibi suçlardan bahsetmeyiniz. Bu suçların hiçbir itibarı yok ve ben bu insanlardan tiksiniyorum. Yazmamı önerir misiniz efendim? Yazarak ifşa edersem her şeyi, belki beni içeri tıkarsınız. Evet yazmalıyım. Dünyanın kan emicisi olan ve başımızda yer alan siyasetçilerden başlayarak yazmaya başlamalıyım. İyi de yazmak için düşünmek gerek. Düşünme aşamasında yakalayabilirler beni. O zaman cezam az olur. Nerden mi biliyorum bu konuları. Geçen gün bir haber de seyretmiştim. Kız çocuğuna tecavüz eden kişileri hakim bey suç oluşmadığı ve başlangıç aşamasında kaldığı için nerdeyse alkışlayacaktı. Efendim, eğer tecavüz edip yaksalar belki bir cezası olurdu. Neyse konumuzu bölmeyelim. Sayın hakimcim ben kuytu köşede düşünür ve tüm toplumun görebileceği bir yerde yazarım. Yazdıklarımı herkesin dikkatini çekebilecek bir sarayda tüm topluma açıklar ve sizin yanınıza gelebilirim. Siz de bir terörist olarak yaftalar ve içeri tıkarsınız. Yaşasın suçluların bağımsızlığı! Yaşasın kodes günleri!

 
Toplam blog
: 28
: 399
Kayıt tarihi
: 10.07.11
 
 

Uzmanlık alanım yazmak ..