Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '18

 
Kategori
Değerleme
 

Onurluluk Yanlışa Yanlış Diyebilmektedir

Onurluluk Yanlışa Yanlış Diyebilmektedir
 

Selam sana en onurlu büyüğümüz Atatürk'ümüz


Doğrusu eğrisi karışmış haldeyken ülkemin
Ben bunu söylüyorum
Doğruyu gerçekleştirelim diyorum
Onurluluk
Doğruya doğru eğriye eğri diyebilmektir
Gerisi boştur boş
Bugünlerde işimize gelirse
Doğruya eğri
Eğriye doğru diyoruz
Bu yanlış işte
Bu kargaşa böyle sürüp gitmeyecek
Bir gün gelecek
Mutlaka ve mutlaka doğru galip gelecek bu ülkede
İşte o zaman
Utançtan yerin dibine giren o kadar çok olacak ki
Sormayın gitsin
Kaçınılmaz gerçektir doğru mutlaka galip gelir
İnsanlığa doğru egemen olur
Ben bunu söylüyorum
Bilime bakıyorum bilim bunu belirtiyor
Matematik desen tamamen öyle diyor
Kutsal kitaplar desen ha keza öyle
Kuran’ın özü şu
Doğru sözlü olacak insan kesinlikle hem de
İyilik yapan olacak öyle ki
Sağ eliyle verdiğini sol eli bilmeyecek insanın
Bunlar aracılığıyla barış gerçekleştirecek insan
Ve bunlara bağlılığıyla asla barış bozmayacak
Bugün
Bir türlü barış yaratamıyorsak
Bunun başlıca ve belki de tek sebebi yalandır
Yalan güven yaşatmaz
Güven olmayınca barış da olmaz
Güzel yaşam için yalansızlık gerekiyor
Toplumsallık yalansızlıkla gelişir
En onurlu davranış da yalansızlıktır

Bugünün hükümet ileri gelenleri beni dinlesinler
Diyalektik materyalist sistemin
Başlıca üç ilkesini kullanalım
İnsanlarda nitelik gelişimi yaratalım
Özellikle devlet tercihlerinde
Bu yalansızlığa ayrıcalık tanıyalım
Tüm işe alışlarda bu koşulu gerçekleştirelim
Yani
Zıtların birlikteliğini ve çatışmasını doğru yönetelim
Nitelik gelişimini nitelikli nicele geçirelim
Dünün olumsuzlanmışını doğru olumsuzlayalım bir daha
Şu ülkeyi
Onurlu duyarlı sevgi saygı yaşatan insanlar çoğunluğuna geçirelim
 Yaşayalım güzel güzel bir arada
Sevgi titreşimleri yayalım etrafa etraf sevgiden geçilmez olsun
Benden bu kadar
Dilerim söylediklerim hükümetimizin kulağına gider
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..