Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ooolum şaaç kaş ? Şööle babişkoya:)

Ooolum şaaç kaş ? Şööle babişkoya:)
 

Furkan Cenker


Saat saat olalı ben kadar sevilmemiştir. Oğlum saat demeyi " şaaç " diyerek öğrendi. Dün akşam çok mutlu oldum alenen. İşten geldim o kadar yorgunum ki anlatamam. Bak zaten anlatamıyorum da :) Oruç da tabi kafaya 20 lik zımba gibi vurmuşken eve geldim. Kapıyı açar açmaz Furkan'ın kucağıma atlaması ve benim şamşırmam aynı anda oluverdi anadınmı. " Babbaa " diyerek öylebir sarıldı ki bacaklarıma sanki evlat 2 gündür görmemiş bencazı. O kadana kadar sevindirik oldum ki belirteyim epten size te büle. " Gel len buraya " diyerek tuttum kollarından aldım omuzlarıma. Sen onu bir öp bir öp. . . Ohh. Doyma da yanında yat seyret. Yanaklarını sıktım sıktımmm koparmama an kaldı resmen :) Yanaklarından öpmeye başladığımda bana kızdı kızan beya. Neymiş efenim, sakallarım batarmış bitevi anadınmı. Allah Allaaah kızana bak hele sen. Hem sen bukadar tatlı ol hem de üptürmem beyaa triplerine gir. Valla ben karışmam oğlum ben bu hakkımı kullanırım eğer buban isem :) Bubaya karşı gelinmez öpcem derse öper o kadar .

Neyse efenim; eşim Seçil o sırada mutfakta iftar yemeği yapmakta idi. ( aramızda kalsın o akşam tavuklu kapama yemeğini fırına sürmüştü ve aç kurt gibi saldırgan bir şekilde fırından çıkmasını ve ocanın " Allahuekber Allahuekber... " demesini bekliyordum ). Eşime seslendim : " Seçiiil. Aşkııımm. Papatyam benım daaa olmadımı beyaa saat de geldi anadınmı " dedım te büle. Saat dedim ya benim kızan duydu saat dediğimi. " Baba şaaç, baba şaaaç " dedı bana. Allaaaaah tatlılığa bakın bakın. Yer onu bubası em de epten. Te büle, büle üppper kujaman beyaa. Kafasını kaldırmış arkamda duvarda asılı olan saate bakmasın mı bir de ? Saati kimse göstermedi ki ona beyaa. Nerden anladı hayret ettim bir de öğretsem herhalde bana saati kimin icat ettiğini söyleyeverecek oracıkta. Çocuklar bir alem ya. Onun ardından bir kere daha dumurlar kralı oldum akabinde. " Şaaç babba şaaaç " diyerek kolumdaki kol saatini gösterdi bana . Ya Rabbim Güzel Allahım bana dünya tatlısı bir kızan verdin sana şükürler olsun diyerek onu defalarca öptüüüm, öptüüüüüm, öptüm. Bana her ne kadar kızsa da. Üperim beyaaa bubası diilmiyim anadınmı :)))). . Üpperimddeaa ısırırımda kim mani olur te bana.

Siz siz olun çocuklarınızın gelişimi için evinizdeki eşyaları defalarca isimlerini anlatarak söyleyin. Onların beyinleri boş kaset gibidir ne söylerseniz kaydeder ve siz " Play " e bastıkça dinlersiniz kızanınızdan...


Ben yazarınız Gökhan Cenker. Tekirdaaaa İstanbul :))))) Sevgiyle kalın. . .
 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..