Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Oooo... Haaa...

Oooo... Haaa...
 

Hasta yakınlarına geçmiş, hastahaneye ders olsun.


Ooo... Burası neresi?

Haa... Burası Türkiye

Haberi okurken mizah sayfasına girdim herhalde diye duraksadım, kontrol ettim, hayır, doğru sayfadaydım.

Mizah veya herhangi bir fıkranın başlangıcında değildim.

Siz de bu haberle karşılaşınca, benim gibi şaşırmayın.

Dokuz Eylül Üniversitesi’nde gözünden katarakt ameliyatı için ameliyathaneye alınan 55 yaşındaki kadın, aynı yaşlardaki başka bir kadınla karıştırılınca rahmi alınmış.

Ooo...

Haa...

Biri nerede, diğeri nerede (?)

Olayın duyulmasıhastanede büyük yankı uyandırmış ve hastane yönetimi disiplinsoruşturması açmış.

Başhekim Vekilide olayın doğru olduğunu belirterek, “Hasta göz ameliyatına indirildiğinde kadın doğum ekibi, kadın doğum ameliyatına almış. Benzer yaşta ve yapıda iki kadın hasta olduğu için karışıklık yaşanmış. Hastanın durumu şu anda iyi.

Kadın doğum servisinde yatıyor. Olayla ilgili biri anestezi uzmanı, diğerleri kadın doğum ekibinden olmak üzere 4 kişi TıpFakültesi Dekanlığı tarafından açığa alındı”,
İzmir İl SağlıkMüdürü ise “Hiçbir hekim arkadaşımız bilerek böyle birşeyyapmaz” demiş.

Yani konuşması gerekiyormuş, konuşmuş (!)

Güler misin?
Ağlar mısın demiyeceğim, çünkü bu bizim acınası ama bir o kadar gülünecek hallerimiz.
Allah'tan organ nakli gibi bir durum olmamış.
Teyzemiz, amcamız olarak hastaneden çıkabilirdi...
Yine de hasta yakınlarına büyük geçmiş, hastahaneye de ders olsun.

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..