Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Öp öp öp

Öp öp öp
 

Dün bir arkadaşımın nikahına katıldım...

Severim nikahları, düğünleri. İnsanlar hep neşeli ve mutludur genelde. Bir de şu gereksiz komiklikler yapılmasa diye hep düşünürdüm.

Nikah kıyılmış, imzalar atılmış...Neredeyse herkes hep bir ağızdan bağırıyor " öp öp öp öp "
Yani siz demeseniz öpmeyecekler birbirini. Hem zaten bu aşamaya gelinceye kadar ne çok öpmüşlerdir birbirlerini... Artık başka bir aşamaya geçecekler kardeşim :)))


Böyle luzumsuz nidaları duyunca söyleyenlere de bir baktım. Yanımdaki adamın içi geçmiş, eh eşi de aynı. Acaba diye düşündüm kendi yapamadıklarını veya yapmaya unuttuklarını mı hatırlamak istiyor bu garipler. Bazıları da yanındaki kıza henüz daha sokulmamıştır, aklından geçeni böyle dile getiriyordur ...

Sonra böyle düşünürken zaman içinde evliliklerin seneleri artmaya başladıkça bu öpmelerin ( sekse başlamak için yapılan girizgahlar haricinde) azaldığını farkettim. Tekrar düşündüm kendimde ve yakın çevremde gerçek anlamda birbirini öpen pek gözümün önüne gelmedi... Arkadaşlar daha ziyade, alışkanlık haline gemiş olan tokalaşmanın ardından; yanak yanağa tokuşturuyorlar. Öpücük hareketinin yönü ise genelde havaya doğrudur. Yani gerçekten öpme fiili gerçekleşmez!

Yani işin özeti; yetişkinler artık pek birbirini öpmüyor ...
Demek ki herkes bunun farkında ve uyarmak ihtiyacını duyuyor. Yani nikanın ardından da öpüşmeyi unutabilir belki diye, bir telaş bir telaş.

Bu duruma çok üzüldüm doğrusu. Halbuki öpüşmek her derde deva. Aşk ile öpüşmenin dışında, başkalarına olan sevgimizin de en büyük göstergesi. Aslında bu eksiklik hep var galiba. Zira hani bazen söylenir " bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü ?" Yani hep bir beklentiyle ve karşılığını almak gayesiyle yapılmış bir eylem gibi...

Tabi bu her önünüze geleni öpün veya kendinizi öptürün anlamına gelmiyor. Ama sevdiklerinizi öpün...Yanağa sevgiyle, muhabbetle konan içten bir öpücük kadar insanı motive eden başka birşey yok bence.

Hadi bakalım herekes sevdiğinin yanağına bir öpücük kondursun...Ama gerçeğinden.

Sevgimle...



 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..