Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '09

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Operatörlerin yaptığı büyük ayıp

Operatörlerin yaptığı büyük ayıp
 

Turkcell,Vodafone,Avea


Dün gece, Saat 20:00 - 21:00 arası hattımın bir bloke olması sözkonusuydu derken, Bloke olmuştu.Turkcell müşteri hizmetlerini aradım, Aramaz olaydım diyeceğim ama söz konusu bir iş telefonumdu.Müşteri hizmetleri numarasını aradığımda karşıma bilgisayar sistemi çıktı.Kendim bilgisayar ile alakalıyımdır ama bilgisayar sistemlerini sevmiyorum.Yaklaşık 10-15 Dakika arası bekledim..

En sevmediğim olay, BEKLEMEK. !

Ne zaman bir hattım bozulsa, Müşteri hizmetlerini aradığımda beklemek zorundayım.Bazen bu 10-15 dakikalık süre, 1-1, 5 saat'e kadar çıkabiliyor..
Niye böyle bir sistem yaptınız ? Yapmayın kardeşim, Biz böyle bir sistem istemiyoruz.Karşıma çıkan görevli operatör arkadaşlar ile aşağıdaki konuşmayı aynen yapıyoruz..

Ben:Bu bilgisayar sistemini ne zaman kaldırmayı düşünüyorsunuz.?
Temsilci:Semih bey, Yoğunluk sebebiyle bunu kullanıyoruz.

Bu açıklamasını yaptı, Başka bir operatöre bağlandığım takdirde geçen konuşma aynen aşağıdaki şekildedir.

Ben:Bu bilgisayar sistemini ne zaman kaldırmayı düşünüyorsunuz?
Temsilci:Semih bey, Bu sistemi yapma amacımız kullanıcılarımızın bize ulaşmadan sorunlarını halledebilmesi için kurulmuştur..

Bu Müşteri temsilcimize şöyle bir cevap vereyim;
''Kardeşim yapmayın, Belki ben bilgisayar sisteminden anlamıyorum, belki anlamak istemiyorum.Ben sorunlarımı bire bir görüşerecek gerçekleştirmek istiyorum..

En büyük ayıpları o..Sırf bunun için başka operatöre geçmiştim.Ama anladım ki hepsi aynı.

 
Toplam blog
: 9
: 1402
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

Ortaokul mezunuyum, şuan liseye devam etmekteyim. Eczacılık mesleği ile uğraşıyorum. Boş vakitlerimi..