Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Öpeyim seni

Öpeyim seni
 

yaşamanın cüzdan adı: sevmek


Ben hep sevilmediğim beldeler de dolaştım

Belki sevenim olur diye;
Hayal kırıklığı hançerdir hissedene
O, hançeri daim yemeğe alışamıyorum
Sevginin bedeli ağır, bazen sevemiyorum,
Feleğe değil kula kızgınım.
Yazgımla yazdığım gönül fermanım nasıl sararmış
İçime kazdığım bu çukurda, nefes almak zor.
Seni benimsin sanıp çok sevmişim
Kurtaramıyorum ellerim güçsüz kalıyor,

Artık tutamıyorum nasıl nerelere
Gidişine boş bakan gözlerim neleri hapsetmiş
Ayı, güneşi gölgelerin ağaçların müşterek dansları
Rüzgârın yağmurda renk cümbüşüyle raks edişini
Koynunda oynaşan aslında, can çekişen düşleri
Bırak açma hicran sayfalarını eksik kaldı,
Sözcükleri ıslak dudaklarda yetim kaldı
Bırak ALLAH RIZASI İÇİN öpeyim, belki izi kalır niyetiyle

 
Toplam blog
: 151
: 1010
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Kısaca öğretmen ve öğretenim. Yaşamayı yaşarken öğrenmeyi ilke edinmenin dustur olduğuna inananla..