Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Öpme beni anne

Öpme beni anne
 

Beni sokakta öpme anne

Yoldan geçen çocukların

Yüreğine batmasın dikenler

Kırılmasın kirpikleri

Büyüdüklerini hatırlamasınlar anasız

Minik kuşlar gibi bükülmesin boyunları

Kanatsız kalmasın gönülleri

Beni sokakta öpme anne

Beni otobüste öpme anne

Herkesin içinde sulandırma sevgini

Benim gibi bir torununu kaybetmiş

Bir teyzenin yüreğindeki dikişleri sökme

Gözleri tükenmiş gözyaşlarını sel etme

Yürekte uyuyan çocuğu

Sen ağlatma birden bire

Beni otobüste öpme anne

Beni kapı önlerinde öpme anne

Hele sınıfın kapısında hiç öpme

Bana bir sor neden diye

Ayşe’nin annesi doğumda melek olmuş

Zafer’in babası işe giderken…

Kader’in annesi ve babası…

Beni sınıfın kapısında öpme anne.

Ayşe’nin annesini çalma

Zafer’in babasını gücendirme

Kader’i bırakma yapayalnız

Beni kapı önlerinde öpme anne

Dudakların jilet kesiği yapmasın yanaklarımı

Sıcaklığını buza döndürme

Beni öpücüğünle öldürme

Beni kapı önlerinde öpme anne

Bir beni öpme anne

Doğum günü pastası gibi

Sevgini paylaştır

Öpücüklerini dağıt anne

“Sevgiler verdikçe çoğalırmış”

Dedi öğretmenim.

Sınıfıma gel anne

Gel de beni öpme yalnız

Geleceksen

Sevgilerini çoğaltmaya gel anne.

Bana bakar gibi bak herkese anne

Beni herkesle bir öp anne.

Bizim sınıfta ben, herkesim anne.

Sınıfta herkesi öp anne.

Olur mu anne?

şuayipodabaşı…

03.05.2012/Kepez

 

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..