Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

Öpüşelim mi? Sevişelim mi?

Öpüşelim mi? Sevişelim mi?
 

Hadi öpüşelim o zaman!


Anlayamadım gitti şu memleketimin insanını! Varsayalım otobüstesiniz, birisi size eğilse ve dese ki:  '' Öpüşelim mi ?'' Allah aşkına ne cevap verirsiniz? ben olsam '' İmdaaaat! Otobüste sapık var, imdaaat! '' diye basardım çığlığı, koparırdım yaygarayı; ama söz konusu olan bir dizideki bir karakterse ve kısa sürede fenomen hale geliyorsa hemen hoşumuza gider o karakter. '' Öpüşelim mi? '' diye sorunca karşı cinse basarız kahkahayı '' vay anasını ne güzel de dile getiriyor adam içindekileri. '' deriz bir yandan da. Neden çünkü otobüste '' Öpüşelim mi? '' diye soranın kendiniz olduğunuzu düşünürsünüz bir an için. tam bir fantazi yani anlayacağınız. Hadi öpüşmek bir yere kadar da bir de işin '' Sevişelim mi? '' kısmı var. '' He!  Gel sevişelim hemen. '' diyecek hali yok elbette ama hoşumuza gidiyor nedense böyle manyakça hareket eden tipleri ekranlarda görünce. Ne şimdi bu? Komiklik mi? Yerme mi? tiye alma mı? Nedir anlayamadım. yarın bir gün okullardan haberler gelmeye başlar: '' Liseli genç Orçun karakteri gibi sınıf arkadaşına '' Öpüşelim mi? '' diye sordu kızın abisi genci öldüresiye dövdü '' Tıpkı Binbir Gece dizisnden sonra ilköğretim okulu öğrencisinin arkadaşına yaptığı teklif gibi. Ben diziyi sevdim; ama inanın orçun karakteri içime sinmedi. Neymiş efendim hastaymış da bilmem neymiş. Saçma geliyor bana insanımızın bu tür rollere bir anda ilgi göstermeleri ve kendilerini onlarla bütünleştirmeleri. Düşünsenize eşinize kaç defa durupdururken '' Seni seviyorum '' diyebiliyorsunuz. Kaç defa '' Bugün çok güzel görünüyorsun. '' diye biliyorsunuz. Önemli olan '' Öpüşelim mi? Sevişelim mi? '' diye sormak değil bence. Önemli olan ortada sebep yokken '' Seni çok seviyorum '' diyebilmektir. Tıpkı 5 yaşındaki oğlumun ve 3 yaşındaki kızımın annesine ve bana her gün durupdururken defalarca söylediği gibi.

Sevgi ve muhabbetle......

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..