Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Öpüşmek ya da öpüşmemek

Öpüşmek ya da öpüşmemek
 

Şu öpüşme meselesi, selamlaşma öpüşmesidir bahsettiğim, bende yeni bir paranoya başlattı.

Hadi öpüşmeden geçtim bu merasime bir de sarılma eklendi. İnsan kiminle kucaklaşır?

Hasret duyduğu birisiyle kavuştuğunda, üzüntülü iken teselli bulacağı birisiyle, mutluyken paylaşabileceği birisiyle...

Haliyle karşındaki insan öpmek için hamle yapıyorsa çekilemiyorsun; sarılmak için hamle yapanı da itemiyorsun. Sağ yanaktan öp, sol yanaktan öp, hadi hoop sağ yandan sarıl, son kez sol yandan tamaaaam. En sinir olduğum da bu. Aman dikkat, senkronize olalım ki istenmeyen kazalara maruz kalmayalım.

Çocukluğumdan hatırlıyorum, yetişkin insanlar karşılaştıklarında, karşı cinsten olanlar ve beyler birbirleriyle tokalaşır, hanımlar kibarca öpüşürdü. Tabi eşlerden, sevgililerden, aile bireylerinden bahsetmiyorum.

Artık beyler de birbirleriyle öpüşüyor, kucaklaşıyor, toslaşıyorlar. Bu da yeni bir akım olsa gerek. Kafa köşeleri ile birbirlerine tos vuruyorlar. Kiminle toslaşacaklarını nereden anlıyorlarsa artık.

Selamlaşma öpüşmeleri bazı kültürlere göre değişiklik gösterebiliyor. Örneğin Arnavut bir arkadaşınız varsa sizi üç kez öpmeye kalkabilir şaşırmayın.

Bana en garip geleni, Rus lider Brejnev’in şimdi hatırlayamadığım bir başka lideri dudağından öpmesiydi. Televizyonda seyretmiş ve çok şaşırmıştım. Onlarda böyleymiş.

Sadece iş icabı görüşen insanlar tokalaşırlar değil mi? Dikkat edin, yavaş yavaş aynı cinsten olanlar öpüşmeye başladı. Endişem o ki karşı cinsten olanlara da bulaşacak bu durum.

İyi de ya bende acayip bir hastalık varsa, ne bileyim mesela uyuz olduysam. Şimdi sırf bu malı satmış olmak için sen de uyuz olacaksın. Uğraş dur ondan sonra, değer mi?

Hazır her dönem yeni bir virüsle tanışıyorken, birileri el atsa da yeniden kibar kibar tokalaşmaya başlasak. Hiç değilse bir sağdan, bir soldan sarılmasak, ona da razıyım.

 
Toplam blog
: 14
: 942
Kayıt tarihi
: 28.10.06
 
 

Yıllardır hayatımı hesap, kitapla kazanırım. Kendimi bildim bileli ne bulursam okurum. En çok da ..