Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '15

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
223
 

Öpüyorlar kaçın...

Öpüyorlar kaçın...
 

Herşey güzel bir rüyayla başladı. Yatağa uzanmışım. Angelina Jolie geliyor. Rüya bu ya beni bir öpüyor bir öpüyor... İngilizce bir şeyler söylüyor bana. Rüyamda alt yazı var. "Soyun hayatım" diyor. Ben tam soyunurken karşı komşunun sesiyle uyandım. Kapıyı çalıyor bir yandan. "Kemal emmüüüü... Senin şu hortumu verde bi gapının önünü yıkayım..."

Karşı komşuyu hortumla kovaladım. Tekrar uyudum Angelina ile yarım kalan rüyayı tamamlarım umuduyla. Yine yataktaydım. Yine bana "Soyun hayatım" diyen biri vardı. Oda karanlık bu kez. Angelina soğuk almış olmasın dedim sesi bir acayip. Işığı yaktım ki yatağımda iri kıyım bir zenci. Çığlık atarak uyandım.

Rüyamı rüya tabirleri ile kafayı bozmuş bir arkadaşa anlattım. Tabii Angelina kısmını. Arkadaş kıskandı tabii. "Kıçın açıkta kalmıştır" diye yorumladı adi herif.

Angelina'nın büyük bir posterini almaya karar verdim. Şehre indim. Bizim kitapçılar çarşısına gidecektim ki çarşının önü ana baba günü. Acaba dedim dün gece Angelina rüyası toplu olarak mı gösterildi de herkes toplanmış. Kalabalığa yaklaştım işi çözeyim diye. Bir izdiham bir an kalabalık dalgalandı. O anda ne oldu anlamadım biri sarıldı öpüyor beni. Kim lan bu? Herifin bıyığı battı yüzüme. Angelina olmadığı kesin. Beni öpen zat, "Bendeniz" dedi "Bilmem ne partisi milletvekili adayıyım." "Eee dedim şimdi öptün bana oy ver seçimden sonra da gelir devamını da tamamlarım mı diyorsun yani... Tövbe tövbe..."

Eve koştum yüzümü bulaşık deterjanıyla yıkadım siyasetçi öpücüğü çıkmıyor arkadaş. 7 Haziran'a kadar evden çıkmama kararı aldım. 

Buradan tüm adaylara sesleniyorum. Öpmeyin arkadaşım. Nasıl bir psikopatlık bu ya. Akşam evinize gidince" Bugün yediyüz elli seçmeni öptüm... Yarın bin kişiyi daha öpersem kesin seçilirim mi" diyosunuz ya.

Yüksek Seçim Kurulu üyeleri, başkan bakın yarından tezi yok adaylara öpücük yasağı getirin. Ben bir erkek olarak ki rüyalarımda kimler tarafından öpüldüğüm de ortada sokakta mavi takım elbise giymiş adamlar tarafından öpülmek istemiyorum. Saygılarımla pardon... Kaygılarımla... Bir dakika kapı çaldı.

"Kemal emmüüüüüüü İsdanbul 3. bölge adayı Nizamettin Mıncıklar geldi açsana gapıyı..."

"Boşa zahmet etmiş. Geç kaldı.... Beni bugün mıncıkladılar..."

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Seçildikten sonra halkı "öpüyorlar" zaten sağ olsunlar. Siz ki kendinizi insanlığa adamış, halkı için kendini gözünü kırpmadan feda etmiş birisiniz. Bırakın öpsünler efenim :)

OynamıYorum 
 28.04.2015 19:50
Cevap :
Fedakarlığımı anladığınız için teşekkürler.  29.04.2015 2:05
 

Seçim yaklaştı, dikkat etmenizde fayda var.. :))

Zeynep ÖDEN 
 25.04.2015 11:02
Cevap :
Korkacak bir şeyim kalmadı ki. Olan oldu.   26.04.2015 21:38
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 178
Toplam yorum
: 1562
Toplam mesaj
: 289
Ort. okunma sayısı
: 2491
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster