Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Orada bir yürek var!

Orada bir yürek var!
 

Orada bir yürek var uzakta. Biliyorum! Açmasa da, kuytularda saklasa da çoğu zaman onu, orada bir yerim olduğunu da biliyorum. O yüreğin çocukça serzenişleri olur zaman zaman, başka kırılganlıklara dair. Kuytularda sakladığı yüreğini çıkarıp koyuverir avuçlarıma. İşte o an hiçbir şey sormadan, söylemeden alıp o yüreği iki avucumun arasına, okşarım uzunca bir süre. Alnına, burnuna, dudaklarına tüyler hafifliğinde öpücükler kondururum. Saçlarında dolaştırırım ellerimi şefkatle. Aldırma bu da geçer derim. Sonra kollarımın arasına alıp var gücümle kucaklar ve yüreğinin en kuytusundan, gözlerinin merceğinden öperim. Tüm benliğini, benliğime kopyalarım. En derininde, gizlisinde olanı, en derinime, gizlime aktarırım. Zaman zaman o yüreği çok üzüyorum biliyorum ama isteyerek değil, acıdan, çaresizlikten. Benim dışımda benimle ilgili olaylar gelişiyor onu da biliyorum. Görmesem de biliyorum, hissediyorum! Sonra o yüreğin çaresiz kıvranışlarına tanık oluyorum, seziyorum yine anlık zamanlarda. Güneşi görünce ağlayan buz tutmuş donlar misali ağlıyorum ağlayışına. Kendi çıkmazlarımı unutup yarasına merhem olmaya çalışıyorum.

Kimsenin görmediği, göremediği gözyaşlarını, kimsenin görmediği, göremediği anlarda şefkatle kurutuyorum. Yeni doğan buzağısını diliyle kupkuru yapan anne inek misali. Hemen ayağa kalkıyorsun sonrasında, iyileşiyorsun. Yüreğime tutunuyorsun, uzun süre ihmal etmişçesine. Yüreğine tutunuyorum yeniden ben de her şeyi arkada bırakaraktan. Ve senin o; oyuncakları kırılınca oturup ağlayan çocuk yüreğini, çok, çok, çok, çok seviyorum. Çok seviyorum!
Oyuncakların her kırıldığında gel bekliyorum!!!

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..