Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '06

 
Kategori
Müzik
 

Orada yeniden doğdum

Las Tapas beni yeniden yaşama döndüren, hayatimin bes yilini calan, kizilderili cingene muzisyenlerle tanismami saglayan, mutevazi, latin mutfagi agirlikli, hafta sonlari rumba gypsy muziginin calindigi, hafta ici flamenco dans gosterisinin yapildigi, tarihi bir kasaba restorantidir. Buraya dunyanin her ulkesinden, Amerika`nin her eyaletinden insanlar ugrarlar. Bu kasabadaki restorantlarin fiat tarifeleri ve icerideki aktiviteler, disarida teshir edildigi ve kasaba magazin dergisinde yayinlandigi icin, bu kasabaya gelen kisi nereye gidecegini bilir.

Burayi tesaduf eseri kesfettim, internetten barlari ve eglence yerlerini bularak once gidip sonrada atmosferi begenmeyisimden bikmistim. Birgun King streette yururken restorantta kalabaligi gorup iceriye girdim, muzik basladiginda iste dedim aradigim muzik. Birkac hafta sonu gidip geldikten sonra basladim pistin kenarinda kendi kendime dans etmeye, arap kokenli (arap kokenli kizlar siyah iri gozlu ve guzel yuzlu olurlar) bir grup dans ediyorlardi beni yanlarina cagirdilar. Onlarla takildim epey bir sure, pistin yaninda duran genc cift bizi seyrediyordu. Bir ara erkek yanima gelerek kiz arkadasimla dans eder misin? diye sordu. Sasirip kalmistim, hayatimda ilk defa boyle bir durum ile karsilasiyordum. Cekinerek olur dedim, bir sure bayanla dans ettikten sonra bana memnuniyetlerini icki ismarliyarak gosterdiler. Soylemeyi unuttum bu arkadaslar Yunanistan`li imisler. Bir kac ay gectikten sonra muzisyenlerle arkadas olduk, ama oyle bir arkaslik ki, kardeslikten ote, ikinci CD lerini cikaracklar ve bir sarkilarini Turkce olarak seslendirecekler, soz verdiler. Onlardan daha fazla soz etmiyeyim onlari baska bir yazi konusu olarak ele alacagim. Bu restotantta Dunyanin hemen hemen her yerinden insanlarla tanistim, eger bir gun yolunuz duserse adres vereyim 710 King street, Alexandria, Virginia ugrarsiniz, bir kerelik misafirim olursunuz ama ikinci kez icin soz veremem. Burada yasanan guzellikleri web sayfamdan izleyebilrsiniz. Ama web adresini su anda vermeyecegin nedeni, bu adresin isminin nereden geldigini anlatan yaziyi Paraguay`lilarla ilgili bolumde verecegim.

Yarin aksam yine Las Tapas gecesi, Oraya gidince dunya ile ilisigimi kesiyorum, cep telefonumu evde birakiyorum, sadece ve sadece mezik ve dans ile butunlesiyorum. Bes yilda 8 defa gitmemezlik yaptim bu restoranta 6 kez seyahat halinde oldugum icin, iki kezde muzisyenlerin orada calmayisindan dolayi devamsizligim var. Size doyum olmaz sizi biktirmiyayim, cunku okunacak daha coook yazim olacak. Bir sonraki yazida bulusmak uzere...

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...