Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '13

 
Kategori
Güncel
 

Orda durun bakalım

Orda durun bakalım
 

TÜRK VATANDAŞI OLAN HERKES TC.İLE GURUR DUYAR,YA SİZLER


Uzun zamandır, yoğun çalışma temposundan dolayı blog dünyasından uzak kaldım. Tabi bunun sebebi gündemi takip edemediğim değil, zaman bulamadığım içindi. Bu gün karmaşık bir güne merhaba derken çünkü sabah kalktım yağmur öğleden sonra güneş hadi otur çala kalem yaz dedim. Bu arada kafama taktığım şu yeni koltuğa oturan sağlık bakanımızın son sürat fren bile yapmadan bomba gibi olan beyanı DUR bakalım. Sayın bakanım pek hızlı girdin. 

Neymiş konumuz; Sayın Müezzinoğlu, kurumundaki TC ibaresinden rahatsız olmuş kaldırılması için emir buyurmuşlar. Yavaş olalım bakanım niye rahatsız oluyorsunuz yoksa siz Türk değil misiniz? Bence şu an oturmakta olduğunuz koltuğa hani TC kimliğiniz var ya onun sayesinde oturdunuz. Niye bir başka kimlik taşıyan kişi oturmadı da siz oturdunuz hiç düşündünüz mü? Bir Alman, bir Amerikan veya İngiliz değil de siz, bende merak ettim.

Sözüm sadece size değil; bizler TC kimliğimizle gurur duyuyoruz. TC ne demek ne anlama geliyor tarihimizi okuyan her kişi bilir sanırım siz bizim bu günlere geldiğimiz tarihi ya okumadınız ya da sizin zamanınızda müfredatta yoktu. Diyeceğim şu ki; lütfen TÜRKİYE CUMHURİYETİ  kimliğinden rahatsız olan varsa buyursun dünya çok geniş hangi kimliğe sahip olmak istiyorsa oraya gitsin. Kimseyi zorla bu vatan topraklarında tutmuyoruz.  TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşı olmaktan ve bayrağımızı taşımaktan gurur duyuyoruz. Ben ulu önderimiz ATATÜRK'ÜN dediği gibi ''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE''demekten gurur duyan, Türk gibi yaşayanlarla gurur duyar, büyük adam derim.                                                                         

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..