Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '07

     
    Kategori
    Ben Bildiriyorum
     

    Orda olmak

    Gitmek bir idealmidir yoksa bir maceranın başlamasımı bilmem ama " Orada Olmak" hep istediğim bir şey olmuştur. Çocukluğumdan beri sıcağı, denizi , mavi ile yeşilin birbirine karışmasını sevmişimdir. Bir adada yaşamak istemişimdir ki, bu yüzden Robinson hep benim en sevdiğim hikaye kahramanı olmuştur. Çocukluğumdan beri demiştim ya, şimdi düşünüyorumda Robinson gerçekten yaşamış olsaydı belki ömrünün en mutlu yıllarını Cuma ile birlikte o adada yaşayacaktı.

    Ne geçim derdi olacaktı, ne trafik, ne oralarda petrol için savaş çıkacaktı nede üç kuruş için birileri birilerini öldürecekti. Tek dostu Cuma tek düşmanı doğa olacaktı. Küçük bir adaya tutsak ama dünyadaki en özgür insan olacaktı belkide.

    Son zamanlarda çok düşündüm bu konuyu, ve gerçekten bu kalabalıktan sıkıldığımı, çoğu zaman korktuğumu yeni yeni anlamaya başladım. Hele ki baba olduktan sonra daha bir arttı korkularım. Ne iş arkadaşına güvenebilirsin ne yan komşuna nede başkasına, artık her insan potansiyel suç makinası gibi görünüyor gözüme. Bu benim paranoyağımmı yoksa dünyanın kendini kaybetmişliğimi hala anlayabilmiş değilim.

    Artık televizyonda haber izlemek bile korku filmi izlemek gibi birşey oluverdi bir anda. Sürekli cinayet haberleri, toplu vahşetler, trafik kazaları, doğal afetler, savaşlar, isyanlar vs. Biz neyimizi kaybettik de bu duruma geldik, yada getirildik. Herşeyin başı; üzerinde farklı resimler, rakamlar bulunan ve farklı dillerde basılmış banknotlarmı. Herşey para içinmi? Hayatın anlamı yalnızca paramı? Özgürlük para ilemi olur? veya mutluluk! Artık insan öyle bir hale geldi ki, dünyanın bütün parası tek bir kişide toplansa daha fazlasını isteyeceğini garanti ederim.

    İnsan insana saygısını yitirmişken, kendine bile saygısı kalmamışken burada değil orada olmak isterdim. Orada; Robinsonun yanında bir Cuma olmak isterdim.Belki bu Cuma belki başka bir Cuma.......

     
    Toplam blog
    : 1
    : 317
    Kayıt tarihi
    : 25.12.07
     
     

    Hayata minik kızım ve dünya güzeli eşimle bağlanmış, siyahı ve beyazı onlarada bulaştırmış yüzünden ..