Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

Ordinaryüs Profesör Ahmet Balcı!

Ordinaryüs Profesör Ahmet Balcı!
 

Ön not:

Kendisini Ordinaryüs Profesör olarak tanıtan hanımefendi, bir yıl bir özel Üniversitede sanat tarihi dersleri vermiş! Öğrencileri tarafından çok sevilmiş ve adına fan kulüp kurulmuş! İstanbul Üniversitesine başvurusunun incelenmesi sonucu böyle bir kaydın olmadığı anlaşılmış! Hakkında dolandırıcılık davası açılan hanımefendi “Paranoya tedavisi görüyorum. Ne yaptığımı hatırlamıyorum!” demiş! (Sabah gazetesinden!)

Bendeniz de naçizane ismimin başına Ordinaryüs Profesör payesi ekledim dostlarım!

Yaşım da müsait!

Ben de özel Üniversitelere başvuracağım! Okkalı bir de CV hazırlarım!

“Mahura Üniversitesi mimarlık Fakültesi- lisans” ( dedemin Trabzon’daki köyünün Rumca ismi!)

“ Hacıkışla Üniversitesi Hendek- Doktora!” ( doğduğum köy!)

“El Amara Üniversitesi- Meysan, IraQ!” ( profesörlük!)

“El Marib Üniversitesi- Sanaa- Yemen!”

“El Cufra Üniversitesi!- Libya!”

“IGL Milano- İtalya- Kınalı-Sakarya Otoyolu!” (ordinaryüs!)

İyi mi!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..