Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '12

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Ordu 1. Karadeniz Kitap Fuarı - Ahmet Seven

Ordu 1. Karadeniz Kitap Fuarı - Ahmet Seven
 

Ordu 1. Karadeniz Kitap Fuarı


Ordu’da kitap fuarı açılıyor.

Bu yıl ilki gerçekleşecek.

Anlamlı bir etkinlik bu.

Hem de kütüphaneler haftasında.

Daha sonraki yıllar geleneksel hale getirilecek.

İsmi’de bunu çağrıştırıyor.

‘Ordu 1. Karadeniz Kitap Fuarı’

Fuarda 52 yayınevi yer alacak.

Ordunun trafikteki plaka numarası da 52.

Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay Ordulu.

Açılışta hemşerileriyle birlikte olacak.

28 Mart 01 Nisan 2012 tarihleri arasında 5 gün süreyle açık tutulacak olan fuarın Ordunun da tanıtımına ciddi katkı sağlayacağı kanaatindeyim.

Şehrin ülkemizde tanınmış 40 Yazar ve Şaire ev sahipliği yapacak olmasını önemsiyorum.

Bu güzel kent kim bilir hangi şairin mısralarına nasıl yansıyacak?

Ordu Valisi Orhan Düzgün ve ekibinin bu konuda oldukça hassas olduklarını biliyorum.

Fuar öncesi hazırlıkları bunu gösteriyor.

Kültür ve Turizm Bakanı Sn. Ertuğrul Günay’ı bu konuda tebrik etmek istiyorum.

Sanıyorum Ordu’nun kültür ve sanatla yan yana hatırlanmasını istiyor.

Aslında Ordu yetiştirdiği çok sayıda sanatçısıyla kültür ve sanata yatkın bir şehir.

Yani özünde var.

Ordu Kültür Sanat Merkezi (OKSM) fuayelerinde gerçekleşecek olan kitap fuarı bugün açılıyor.

Samsun Yazarlar Derneği (SAY-DER) Yönetim Kurulu Başkanı ve ‘İlim Edebiyat Eseri Sahipleri Meslek Birliği’ (İLESAM) Samsun İl Temsilcisi olarak ben de orada bulunacağım.

Fuarla ilgili izlenimlerimi de sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

Tabi bu arada en azından Samsunlu Yazar ve Şairlerin eserlerinden oluşan bir kitap sergisinin de orada açılmasını isterdim.

Diyelim ki fuara davet edilen ünlü yazar ve şairler.

Ancak en azından Ordu’ya komşu şehirleri temsilen de ilgili STK temsilcilerinin orada bulunması uygun olurdu.

Kısacası kitap, yazar ve şair ordusu Ordu’da bir araya gelecekler.

Yayınevleri, Yazar ve Şairler Ordu’ya hoş gelmişler diyorum.

Umarım hoş bulmuşlardır.

Yıllardır beğeniyle dinlediğimiz Ordu’nun dereleri türküsünü yerinde ve yeniden dinlemenin zevki,  Boztepe’ye çıkıp şu Ordu’ya bakmanın keyfi içerisinde emeği geçen herkese teşekkür etmeyi bir borç biliyorum.

 

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..