Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '17

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Ordu'nun İmzası Boztepe

Ordu'nun İmzası Boztepe
 

Merhaba sevgili okur,

Aradan geçen uzun bir zamanın ardından ilk yazımı sizlerle paylaşıyorum. Her yaz olduğu gibi bu sene de tatil için memleketim Ordu'ya gittim. Malum, fındık zamanı Ordu'da iş zamanı. Hasatımızı tamamlamanın ardından asıl tatil başladı bizler için. Her sene köyüme gitmeme rağmen yıllardır ziyeret etmediğim ve gittiğimde ise  birkaç yıl içinde geçirdiği değişime şaşırdığım bir yerden bahsedeceğim size: Boztepe :)

Ben küçükken araba ile çıkıyorduk Boztepe'ye. Köylerin ve dağların arasında saatler süren yolculuğun ardıdan... Şimdi ise ,birçoğumuzun bildiğini düşündüğüm, 2011 yılında inşa edilen teleferik sistemi ile 4-5 dakika gibi kısa bir sürede Boztepe'de olmak mümkün. 

Teleferik sistemi Ordu merkez ve Boztepe arasında çalışıyor. İstasyon Ordu sahilde yer alıyor. Gişelerden biletinizi almanız ve sıraya girmeniz yeterli. Bilet fiyatları ise şu şekilde:

Tam Bilet: 10 TL

Öğrenci:    8 TL

0-6 Yaş:     Ücretsiz

Teleferiğin Ordu istasyonunda eğer dilerseniz ücretsiz olarak hatıra resminiz de çekiliyor görevliler tarafından. Çekim sonrası size verilen barkod numarası ile resminizin çıktısını alabiliyorsunuz. 

Ve sonrsında yolculuğunuz başlıyor. Ordu sahilden başlayıp evlerin ve fındık bahçelerinin  üstünden Boztepe'ye çıkıyorsunuz. 

Tepede dilediğiniz restoran veya kafede oturup manzara eşliğinde yemek yiyebiliri, içeceklerinizi yudumlayabilirsiniz. Tatil dönüşü sevdiklerinize ufak hatıralar götürmek isterseniz de hediyeliş eşya satan küçük dükkanlara göz atabilirsiniz. 

Güzel bir gün geçirmek ve biraz da heyecan yaşamak için Ordu Boztepe'yi gezebilirsiniz. 

Herkese iyi tatiller keyifli geziler dilerim... :)

 
Toplam blog
: 4
: 138
Kayıt tarihi
: 24.11.15
 
 

Herkese selamlar. Ben Nur. 1994 doğumluyum ve doğduğumdan beri Üsküdar İstanbul'da yaşıyorum. Ufa..